Senarai produk yang menyokong Israel yang perlu kita boikot!


UPDATE!!!Video Boikot Barangan Israel

Video Pelancaran boikot barang amerika dan israel di Masjid Negara pada 9/1/2009

Senarai produk yang menyokong Israel yang perlu kita boikot!

Ingatlah setiap sen yang kita keluarkan kerana membeli produk-produk ini akan menyumbang ke arah penitisan darah dan kesengsaraan rakyat Palestin.


Kelab Bolasepak Arsenal adalah antara senarai produk Israel terbaru yang perlu diboikot. Ini kerana skuad Arsenal adalah menyokong dasar Israel dalam keganasan terhadap Palestin.

Lain-lain produk yang wajib kita boikot ialah seperti di bawah. Untuk melihat penglibatan dan kaitan mereka dengan Israel, klik link.

AOL Time Warner Apax Partners & Co Ltd
Coca-Cola Danone
Delta Galil Disney
Estée Lauder IBM
Johnson & Johnson Kimberly-Clark
Lewis Trust Group Ltd L’Oreal
Marks & Spencer Nestle
News Corporation Nokia
Revlon Sara Lee
Selfridges The Limited Inc
Home Depot Intel
Starbucks Timberland
McDonald’s Arsenal FC

*Edarkan Bersama melawan Israel!

sumber IsuHangat

About these ads

66 Respons to “Senarai produk yang menyokong Israel yang perlu kita boikot!”

  1. Salam..
    sangat sedih melihat saudara Islam kita menjadi mangsa perang israel yang zalim. semoga mereka dilindungi ALLAH swt.

  2. simpati yang teramat tinggi dan kecewa pun tinggi dimana semangat persaudaraan islam kita. Dimalaysia belum ada lagi pemimpin berpengaruh , NGO , untuk mengepalai satu bentuk demontrasi sebagai tanda membantah keras kekejaman Israel . Dimana peranan OIC ..apakah fungsi pertubuhan ini . Kita tidak boleh mengharapkan tentera kafir seperti PBB untuk membantu sebab dah tahu jawapannya. Kita sebagai umat islam yang seagama perlu kehadapan. Negara Mesir pun tak boleh harap . Apatah lagi negara Arab yang lain.. kita umat Islam dipandang cukup lemah ..ditindah ..sebegini rupa..

  3. kekejam yg sungguh perit

  4. Assalamu’alaikum..

    Sesungguhnya hamba turut merasakan kepedihan,keperitan,kesakitan dan kehancuran penduduk bumi Palestin..Kekejaman Israel telah meragut beribu-ribu nyawa yang tidak berdosa..Sampai bilakah mereka akan terus mengorbankan nyawa-nyawa insan yang tak berdosa ini…Mudah-mudahan Allah akan menurunkan balasan atas kekejaman mereka yang tidak berperikemanusiaan!

    P/s: izinkan hamba c0py n paste post kali ini (produk yg harus di boikot) utk disiarkan dalam blog hamba sebagai pengetahuan terbaru bagi para readers hamba

  5. khairulnizambakeri Says:

    Arsenal?
    Astaghfirullah…

  6. Aduhai, kena tukar produk ni. Harapnya banyak produk Islam boleh diangkat sebagai tukarganti produk Yahudi ini.

  7. kita rakyat mampu teruskan untuk boikot..macam ner pulak iklan-iklan ditv yang masih berleluasa…pemimpin la ni dok sebok suruh rakyat kecik cam kiter boikot tapi depa tetap mengaut keuntungan melalui publisiti di media elektronik dan cetak…..apa criter…..sepatutnyer boikot habis-habisan tak yah cakap banyak tapi kosong….BUKTIkanler pak menteri oooiii…apahal iklan MCD, LOREAL,KFC,JOHNSON DLL masih besepah…menyampah….. nampaknyerrr siapa yang dok menaikkan barangan ISRAEL JAHANAM tu? Rakyat boikot…. PEMIMPIN buat IKLAN? Apa kes…….

  8. TAKBIRRRR….wahai melayu… jangan kau bimbang…. pemimpin yang ada bukan sembarang…. mati-matian depa berjuang… boyotkan perut kaut banyak wang…. wahai rakyat jangan kau lupa…. Yahudi dekat sangat ngan kita… mana-mana depa ada…. barang di kedai semua depa punya……laa nii cam nilaaa… kita pakat tanya depa sapa suruh bawak masuk produk yahudi kat negara kita…?suruh pak lah jawab… tak pun si pelat dari kinabatangan tu (lantang sangat konon)…tak pun si mulut buih (menteri penerangan tu)…. suruh depa jawab…

  9. Astaghfirullah!!
    Maha Suci Allah, sesungguhnya aku ini termasuk dalam golongan orang orang yang zalim.
    Astaghfirullah alAdzhim!

  10. Saya mengambil imej di sini tanpa izin pada jam 2254-09/1/2009

  11. hanya Allah yang tahu bertapa pedihnya hati melihat saudara saudaraku dizalimi. Ya Allah, Kau bantulah hamba hambaMu di bumi Plestin.

  12. Kempen boikot ini hendaklah berterusan sampai ke akhir hayat kita. Mudah-mudahan bila kita mati,kita mati syahid kerana sama-sama berjuang dengan orang islam, cuma cara sahaja berbeza.

  13. ~anak jati jitr@91 Says:

    Hapuskan Israel??????????????????? Selamatkn bumi Palestin
    Allahuakhbar 99x
    sama-samalah kita memboikot barang-barang Yahudi…dengan memboikot barang ini kita mampu mengubah nasib-nasib Saudara Islam kita yang berada di Palestin

    ALLAHUAKBAR 99999X

  14. CANON, HP dan EPSON pun barang YAHUDI !!! BOIKOT SEMUA !!!

  15. DELL COMPUTER, APPLE COMPUTER, dan CASIO pun diorang nyer GAK!!!

  16. bleh kasi detail lagi tak kenapa arsenal patut diboikot sedangkan kelab bola sepak lain tak pulak diboikot……..
    thanks…………

  17. terima kasih atas info ini.
    sy juga ade copy senarai2 ini untuk diberi kepada saudara2 sy.

    terima kasih.

  18. aku tgk di midvalley, ramai lagi muslim yang makan di McD, KeEfCi dan Piza Hat….

  19. x mcm kaya plak yahudi.ceo2 semua die pegang

  20. salam…impian saya semasa besar adalah untuk menghancurkan israel….harap par2mukmin menyokong saya….

    • saya berharap sume org2 islam dapat ambil pengajaran atas ape yang terjadi pada org2 islam di palestin.. teruskan boikot barangan yahudi dan israel! takbir,ALLAHUAKBAR!

  21. akudiaxsama Says:

    ALLAHUAKBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MOGA ALLAH SELAMATKAN PENDUDUK PALESTINE…
    AMIN……..

  22. littleoggy Says:

    banyaknya syarikat yang jadi sekutu Israel,tak sangka aku…..

  23. boikot3!!!! hahaha..
    erm. nseb bek ak bkn peminat arsenal.. lalala
    tpi an byk gakz brg yg slalu ak gne yg perlu diboikot..
    cm ne neh??
    tape2..

    JIHAD UNTUK ALLAH DAN ISLAM 4 LYFE..

    ALLAHUAKHBAR3x!!!

  24. akmam Says:

    marilah sama2 boikot brg israel laknatullah!!!
    nak g ikut berperang mmg kte xmampu,so cme dgn cara ni je r yang ley kte wat untuk tnjukkan betapa bncinya kte terhadap msuh Islam ni..Allahuakhbar!!!

  25. rul n my Says:

    salam………..sesiapa yang mengakui dirinya islam,maka hendaklah dirnya boikot akan barangan yng perlu diboikot kerana setiap pembelian dianggap seperti satu peluru diberi kepada israel untuk menghancurkan umat islam di palestin………………………………………….harap maklum….-anti israel

  26. salam..bila ckp nak boikot..bia boikot sungguh2..jagn setengah2 hal je boikot..tapi setengah hal lain tak nak boikot..contoh cam barang2, keperluan harian,skrg byk dh umat islam buat produk islam contoh barangan HPA,, jadi tak de alasan lagi tak boleh boikot brgn yahudi ni..so..jgn cakap saje..tapi kena buat..n plg penting diri kita kene mulakan dahulu..baru suruh org lain ikut serta..terima kasih

  27. salam….semoga saudara islam ku memboikot brangan israel dan sekutunye……..

  28. Aku ni peminat Arsenal dan baru ari ni aku tahu Arsenal tu Yahudi punye,bagaimana pulak ngan Celsea yang onernya jugak Yahudi rusia kena boikot jugakke?For me dont suppport EPL lah lagi bagus and beli produck yang tak Yahudi je……saya cadangkan inilah masanya kerajaan buat kempen besar besaran jelajah seluruh malaysia beli barangan buatan tempatan dan boikot barangan buatan Yahudi..itupun kalau beranilah….

    Saya rasa pak menteri UMNO tak beranilah buat mereka ni hangat2 tahi ayam je!!!

  29. AnAK jAtI kULiM keDAh... Says:

    Jom rAmAi-RaMaI BoiKoT IsRaEl… SeSpE YG PkAi lApTop iNtEll bUAnG jE DlAm sUNgaI.. sPE YG sINGgaH mkAn KAt stARBucks, Tlg PROmotE kaT Dya kDAi YG lBEy BAik UTk mkAn… PeMpuAn YG pkAi PNcUcI mkA oR pApE yg bRAnd LoreAl, xPyaH doK aMIK wAT bini..eGT pESAn ku KAlu AMPA sUMA mSih DA aTY pErUT… WsaLaM..

  30. ryuko shici Says:

    Astaqfirullahhalazim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
    saya x sangka .sbb kebanyakkan barang tu saye gne…………………..

  31. adh-dhoif wal-faqir Says:

    Sukacita diingatkan, sesiapa mahu pergi ke luar negara khususnya yg mahu pergi menunaikan haji @ umrah, WAJIB anda memboikot dr membeli wang USD.. krn itu adalah antara sumber TERBESAR kekuatan mereka utk mereka membeli senjata & menghancurkan ummat islam!! Apakah amalan2 anda akan diterima Allah sekiranya anda terus membeli duit USD itu,fikir2lah..

    (Utk makluman semua,ANDA SEMUA JGN RISAU..duit Malaysia masih diterima pakai di semua tempat pertukaran wang di Saudi Arabia sana,skrg ni duit kita lebih tinggi dr duit rial saudi)sekian,wassalam.

  32. zuraida abdul rahman Says:

    Sahabat,marilah kita bersama2 terus memboikot produk yang menyokong Israel..relakah kita melihat saudara kita bermandi darah,sedangkan kita masih bersenang lenang di KFC..

  33. karamaz0v Says:

    mengenai pasukan Arsenal FC sebagai pendokong kekejaman Zionis/Israel, harap blog ini dapat tunjukkan bukti atau sekurang2 nya teori yg menyokong
    tuduhan tersebut, bukan apa, hanya ingin tahu saja… salam

  34. karamaz0v Says:

    oh ok, ignore my earlier comments…i have found the link to such info, this is such an eye opener for me

  35. Assalamualaikum…Ya Allah..patutlah negara israel seperti digeruni oleh semua negara…ini kerana hampir separuh daripada barangan kegunaan seharian yang kita beli itu adalah barangan buatan israel…Ya Allah..baru lah saya tahu…yang selama ini barangan yang sering saya beli itu adalah buatan israel…terlalu byk barangan itu…ikutkan hati,saya tetap akan membeli produk ini…tapi,demi menegakkan syiar islam dan meringankan penderitaan saudara seislam kita yang berada di gaza,saya sanggup dan saya rela makan tinggalkan nya dan memboikot nya…

  36. saya sebagai murid yg terlalu sukar untuk membantu saya juga merasa marah atas perlakuan israel yg kejam itu!! saya harap israel di halau dan boikot segala barangan yg membantu mereka untuk teros berjuang!! anti israel!! benci israel!!

  37. mari kita boikot product israel yg kejam 2…israel SPOIL!!!!!

  38. nor khusiah hairi Says:

    allahhuakbar sungguh zalim israel ni ..walau apapun ini adalah ketentuan allah selain kita mengutuk israel marilah kita berdoa agar allah tambahkn iman dan ketakwaan masyarakat palestin dlm menempuh ujian allah ini

  39. Assalamu’alaikum….. Bantu2 peniagaan islam mlaysia maupun nusantara. Dgn cara ni kita boleh kurangkan barang2 israel laknat tu. !!

  40. saya sokong sgt 200 percent la tentang perkara nie.sy nak tunjuk kat smue kwn sy.biar diorang tahu.apa yang sy ckp tu benar.betul tak?

  41. LAIN KALI JANGAN SOKONG ARSENAL.BANTAH ISRAEL !BANTAH ARSENAL !

  42. bongok punyer israel.jahanam lakhanat .babi macam setan

  43. assalamualaikum ,berita gembira israel akan jatuh pada tahun 2022 kerana dalam sebah kitab nabi entahlah yang bahawa kaum bami israel akan jatuh 73 tahunselepas manakluki palestin jika anda mahu tahu israel semakin takut saorang bekas tawanan tentera ejim zionis itu telah datang ke sekolah saya

  44. jahanam punya isreal!!!

  45. Saya tlh memberitahu kpd kwn2 bahawa ARSENAL FC adalah slh 1 produk YAHUDI, tetapi mereka menafikannya krn mereka kata pemiliknya sheikh org UAE. mana 1 yg btol?

  46. mohon share..:)

  47. ummu luzluna Says:

    bagaimana dengan CROCS, apa betul itu lafadz ALLAH.
    krn tdk nampak spt itu menurut ana. tp klo mmg spt itu tolg pencerahannya. syukron

  48. smogaaaaa Allah kan membalaaas kekejaman yg telaaah mreka lakukaaan, , , ,
    smangaaat trus MUSLIM DUNIA. . .

  49. noor azrina binti abdul hanid Says:

    senang jer… kita kan negara islam. jadi, tugas pemimpin sekat terus import barang yahudi dan belanda ni tak ada kat supermarket. bila tak ada, memang kita pun tak beli. tak payah main boikot ni. ni kira kit ayang ngadap internet. orang2 tua yang tak cara internet ni mana diorang tau.

  50. noor azrina binti abdul hanid Says:

    satu lagi, apa susah kempen tak nak merokok penat lelah buat. tak payah la import. sekat je kemasukan kat pelabuhan. lepas tu sape2 gian nak rokok, lantak dia la usaha sendiri, tu bukan atas pala kita. janji barang tak ada. gi wat sendiri rokok daun.

  51. noor azrina binti abdul hanid Says:

    kempen sana kempen sini pun tak guna kalau yang memerintah yang ada kuasa masih dahaga cukai barang2 ni. pikir sendiri, rakyat malaysia pun tak kan beli kalu barang ni memang tak da.

  52. spatutnya brngn2 Israel dan Amerika disekat daripada memasuki Malaysia ( Negara islam )…..simpati buat saudara – saudara kita di bumi palestin

  53. Amat banyak sekali produk produk yang ternya tanpa kita sadari kita telah membantu mereka untuk menyakiti saudara kita sendiri astagfirullah, semoga kita bisa mnghentikan keuntungan walau seculi pun bagi zionis israel naudubillah

    • saya yg lgi kerja di supermaker toko buah buahan dari istrael kurma yg diganti kemasannya jeruk yg di curah ternyata dari istrael

  54. iwanz jail Says:

    berdirilah saudaraku lihat yang telah diperbuat anjing2 ini kelak mereaka akan menanggung semua yang pernah mereka lakukan terhadap mu wahai saudaraku_

    saudaraku dari indonesia dan khususnya lagi dari palestina, yang seagama dan yang satu tujuan_

    mari kita bersatu meraih kemenangan islam yang sama-sama kita cintai_

    ALLAHUAKBAR………!!!

  55. harraz123 Says:

    betul ke semua ni??!!

  56. Salam. F&N termasuk barangan yg kena boikot ke?

  57. salam perjuangan semua orang mukmin!!!apakata kita jatuhkan mereka2 yang berada di pucuk pimpinan yang sepatutnya boleh menghalang produk ni masuk. tiada aedes tiada denggi!!!!

  58. yang saya tau buah buahan dari istrael pun banyak yg beredar di indonesia seperti kurma yg diganti kemasannya yg tersedia di toko toko buah

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 78 other followers

%d bloggers like this: