PhotoFun

aliff ntvirus
NTVirus.wordpress.com
Macam ner ok x?

NTVirus.wordpress.com

Jangan!!!

NTVirus.wordpress.com

Iklan apa ?

NTVirus.wordpress.com

Taukey Punya ntvirus

NTVirus.wordpress.com

Klik Nak pic korang macam kat atas tu
Klik kat sini pun boleh

46 Respons to “PhotoFun”

  1. poyo je gambo2 tue…………he3

  2. xleh handel tol…

  3. nape tangan?

  4. cikgu ana Says:

    wah…comel nye…nape tgn tu…?sian…pasni ble jd model iklan plak..

  5. Assalamualaikum….. thanks!!! semua komen ada yg komen ada yg kutuk..huh..macam2 org ek..tp xper tu luahan perasaan…heheheh terima kasih semua join… Selamatkan Dunia!!!

  6. famous ngat….

  7. Hensem…suka tengok muka awak..
    nak save boleh?

  8. ok la pic nih..

    unik!

  9. Ainul Mardiah Says:

    Beri enti komen sikit yeh.
    enta ensem tapi pandai guna keenseman yang kurniaan ilahi ye jangan silap gunakan.Syabas web enta cukup bermanfaat bagi seorang muslimah macam enti ni,bagusla banyak berkonsep keislaman dan dengan laman ni saya dapat lagi ilmu dakwah yang saudara siarkan terima kasih sangat.minta izin eh nak ambil simpan pic enta.Sedap mata memandang

  10. kreatif nyer… . sweet..

  11. nk knl leh……..

  12. fuyoooo..glamour..gud luck ek…

  13. uii….
    ramainyer pminat..

  14. R.A.A.S & N.A.S Says:

    Wanita ( Hayatilah )

    Kau digelar sebagai penyeri dunia,
    Hadirmu melengkap hubungan manusia,
    Bukan sahaja dirindui yang biasa,
    Malah Adam turut sunyi tanpa Hawa..

    Akalmu senipis bilahan rambut,
    Tebalkanlah ia dengan limpahan ilmu,
    Jua hatimu bak kaca yang rapuh,
    Kuatkanlah ia dengan iman yang teguh..

    Tercipta engkau dari rusuk lelaki,
    Bukan dari kaki untuk dialasi,
    Bukan dari kepala untuk dijunjung,
    Tapi dekat dibahu untuk dilindung,
    Dekat jua di hati untuk dikasihi,
    Engkaulah wanita hiasan duniawi..

    Mana mungkin lahirnya bayangan yang lurus elok,
    Jika datangnya dari kayu yang bengkok,
    Begitulah peribadi yang dibentuk..

    Didiklah wanita dengan keimanan,
    Bukannya harta ataupun pujian,
    Kelak tidak derita berharap pada yang binasa..

    Engkaulah wanita istimewa..

    Sedarilah insan istimewa,
    Bahawa kelembutan bukan kelemahan,
    Bukan jua penghinaan dari Tuhan,
    Bahkan sebagai hiasan kecantikan…

    * Sayang Hanya Kita Yang Tahu Apa Kau Dan Aku Rasakan.Semoga Allah Merestui Cinta Kita, Kerna Itu Kita Harus Bersabar dgn dugaanNya…Insyaalah (“.)

  15. Assalamualaikum
    Terima Kasih semua masuk web ni.
    Sebarang pengambilan @ copy gambar dia atas tidak dibenarkan
    tanpa pengetahuan,serta tanpa kebenaran saya… sekian…

  16. perasan bebeno..=(

  17. thanks 4 the song..

  18. waaa!!!
    zamani slam laaaa….
    jumpe ktne ni?
    cam kat lowyatt jek..
    =)

  19. selamat hari raya
    maaf zahir & batin
    =)

  20. cardcaptor sakura Says:

    best jg blog awak ek..
    kenal sy lg x??

  21. tul ker????? macam klon aja..

  22. Salamm..lama xcontact ngan reu
    Rindulah..
    Sbab 2 explore kat cni..
    Bz sangat ke??
    K la xnak ggu k..
    Take k..
    bye2..

  23. salam..huhu..pak cik ramai peminat…hbisla…pandai ea edit gmbar ni…ada masa, ajar tau.. hu..hu..

  24. wah..wah..wah..ramainyer peminat adik akak sorg nih..hehe…pilih ye jgn x pilih..huhu..gurau jek…

  25. Fuiyoh ensem giler urm macam apa yer…pak arab kot ke ada darah arab nie..

  26. Ok lar..Teruskan perjuangan!!!

  27. huhu….xde pe nk komen…

  28. Tahniah……
    Semoga berjaya d dunia dan akhirat
    jadilah pemuda Islam yang benar-benar menegakkan dan memperjuangkan agama Allah…
    semoga hari-hari mendatang sentiasa diberkati olehNya
    INSYAALLAH…

  29. Untuk renungan bersama…
    Nafsu mengatakan perempuan itu cantik atas dasar rupanya
    akal mengatakan perempuan itu cantik atas dasar ilmu dan kepintarannya
    hati pula mengatakan perempuan itu cantik atas dasar akhlaknya….

  30. nor azlina Says:

    salam…lawa pic tue..mcm mn nk buat mcm tue yer…..

  31. Hanya Ingin Mengingatkan …

    Kubur Setiap Hari Menyeru Manusia Sebanyak Lima (5) Kali ….

    1. Aku rumah yang terpencil,maka kamu akan senang dengan selalu membaca Al-Quran.

    2. Aku rumah yang gelap,maka terangilah aku dengan selalu solat malam.

    3. Aku rumah penuh dengan tanah dan debu,bawalah amal soleh yang menjadi hamparan.

    4. Aku rumah ular berbisa,maka bawalah amalan Bismillah sebagai penawar
    .
    5. Aku rumah pertanyaan Munkar dan Nakir,maka banyaklah bacaan
    Laa ilahaillallah, Muhammadar Rasulullah, supaya kamu dapat jawapan kepadanya.
    Nabi Muhammad S.A.W bersabda:

    Ada 4 di pandang sebagai ibu iaitu :
    1. Ibu dari segala UBAT adalah SEDIKIT MAKAN .
    2. Ibu dari segala ADAB adalah SEDIKIT BERBICARA.
    3. Ibu dari segala IBADAT adalah TAKUT BUAT DOSA.
    4. Ibu dari segala CITA CITA adalah SABAR.

    Berpesan-pesanlah kepada kebenaran dan kesabaran.
    Beberapa kata renungan:

    Orang Yang Tidak Melakukan Solat:

    Subuh : Dijauhkan cahaya muka yang bersinar
    Zohor : Tidak diberikan berkah dalam rezekinya
    Asar : Dijauhkan dari kesihatan/kekuatan
    Maghrib : Tidak diberi santunan oleh anak-anaknya.
    Isyak : Dijauhkan kedamaian dalam tidurnya

  32. salam..nice pic…

  33. s0fi ((''-'')) Says:

    So nice!!! (”,) i like it….

  34. R.A.A.S & N.A.S Says:

    Salam…
    Alhamdulillah…daku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana cintanya,daku kini menjadi insan yang paling bahagia kerana dikurniakan seorang insan yang tulus dan ikhlas menyayangi daku.Doaku “Ya Allah…Satukan Kami Dalam Redha Mu Dan Satukan Kami Dalam Hakikat”…. Amin….

    R.A.A.S & N.A.S For Eva…

    Langkahmu gerakkan siapa agakmu
    Menyusul bayangan
    Naik dan turun nafsumu berterusan
    Eratkan perhubungan

    Mereka abaikan usul yang nyata
    Lupa segalanya Sedang ramai
    mengejar kepuasan
    Dunia berubah

    Dengan nama Nya… bismillah
    Sujudlah pada Nya
    Hadapilah diri ini
    Wajahmu wajahku

    Bersama dengan Nya… bismillah
    Pelita hati dengan cahaya
    Ku menjalani kemesraan
    Dengan nama Nya
    Tanpa huruf tanpa suara
    Ungkapan rahsia

    Terukir suatu lambang kesucian
    Yang mereka leka
    Sesaat berada dalam diri kita
    Segala rahsia

    Dengarlah wahai insan-insan semua
    Harus berwaspada
    Janganlah abaikan usul yang nyata
    Sujudlah pada Nya

    Bersama dengan nama… bismillah
    Pelita hati dengan cahaya
    Dengan nama… bismillah
    R.A.A.S –

  35. salam ziarah dr ana…wah3..kemain g pic2 die eh…btw nice editing n smart of u..hehe…wasalam…

  36. hihi,,,nice pic…

  37. naper ngan tangan tu?

  38. ramainyer peminat….

Tinggalkan Jawapan kepada REU'S Batal balasan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: