Attention Please!


Saya mohon maaf, beberapa waktu ni laman ini tidak aktif disebabkan , kawasan operasi laman ini mengalami masalah kecurian Kabel telefon TM.Sehingga kini saya belum dapat mengakses Internet,Harap maklum. Terima Kasih semua yang telah komen dan melayari,Insyaallah saya akan aktif kembali setelah mendapat liputan IT.

Update!!!

20/05/2011: 10:45pm

Rangkaian Internet masih belum boleh diakses,saya mohon maaf kepada semua pelayar,1 masa yang agak panjang untuk mendapatkan liputan internet pada kalini dan saya terpaksa berhenti “seketika” sehingga internet  kembali pulih.

ADMIN

Tinggalkan Jawapan

