Gambar: Jenazah Achik Spin Selamat Dikebumikan


achik spin, pengkebumian achik spin, jenazah achik spin, achik spin  dikebumikanOrang ramai yang hadir di Majlis Pengkebumian Achik Spin

Gambar majlis pengkebumian arwah Achik Spin yang baru sahaja selesai sebentar tadi. Achik Spin selamat dikebumikan tengahari tadi selepas Zohor di Tanah Perkuburan Islam Makam Haji Said, Seremban. Suasana pilu menyelubungi setiap yang hadir dalam (gambar) majlis pengkebumian Achik Spin.

Majlis pengkebumian Achik Spin dihadiri lebih 500 artis, wartawan dan peminat arwah Achik Spin. Antara yang hadir di majlis pengkebumian Achik Spin ialah Tomok, Ramlah Ram, Siti Nordiana (Nana), Rudy Kristal dan ramai lagi termasuk isteri serta keluarga Achik Spin. Peminat Achik Spin sanggup datang dari jauh untuk menyaksikan majlis pengkebumian Achik Spin.

Kami diberitahu oleh isteri Achik Spin, Tasha, jenazah Achik Spin dimandikan dan dikafankan di Hospital Tuanku Jaafar, Seremban. Gambar-gambar pengkebumian Achik Spin dibawah.

achik spin, achik spin meninggal dunia, jenazah achik spinJenazah Achik Spin tiba untuk disembahyangkan

achik spin, achik spin meninggal dunia, achik spin dikebumikanTomok sedih dengan pemergian Arwah Achik Spin

achik spin, pengkebumian achik spin, achik spin dikebumikanNana menangis. Hanya air mata mengiringi pemergian Achik Spin

18 April 2010 – Jenazah vokalis kumpulan Spin, Achik yang meninggal dunia setelah terbabit dalam kemalangan semalam selamat dikebumikan di Makam Tuan Haji Said di sini, kira-kira 1 petang. Sebelum itu, jenazah Allahyarham Achik, 27, dituntut oleh ahli keluarga di bilik mayat Hospital Tuanku Ja’afar (HTJ) di sini setelah selesai bedah siasat.

Jenazah kemudian dimandi dan dikafankan di hospital itu dan dibawa dengan van jenazah ke rumah mertuanya di Taman Desa Ros, Ampangan di sini kira-kira pukul 11.30 pagi bagi membolehkan kaum keluarga dan kenalan terdekat memberi penghormatan terakhir. Jenazah disembahyangkan di surau Taman Bukti, berhampiran Taman Desa Ros dan dibawa ke tanah perkuburan kira-kira 12.00 tengah hari.


Suasana pilu apabila isteri Allahyarham Abdillah Murad Md. Shari (Achik Spin), H.M. Rose Zaitul Suriani Wati Maarof sambil memangku anak bongsunya, Putri Nursumaiyyah, 10 bulan menatap wajah suaminya buat kali terakhir sebelum dikebumikan di Makam Tuan Haji Said, Seremban

Rakan artis, Shah Indrawan Ismail atau Tomok (kiri) turut sama membantu mengusung jenazah Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin untuk dikebumikan di Makam Tuan Hj Said, Seremban.

Ibu Achik Spin, Badriah Awalludin menyiram air mawar di pusara anaknya di Makam Tuan Haji Said, Seremban, hari ini.

Ibu Allahyarham Abdillah Murad Md Shaari, Badriah Awalludin (tiga kanan) dan isterinya H.M Rose Zaitul Surianai (kanan) tidak dapat mengawal kesedihan semasa pengkebumian jenazah allahyarham di Makam Tuan Haji Said, Seremban, hari ini.

Reaksi teman-teman seperjuangan arwah:

“Semasa di Angkasapuri dia tumpang naik kereta Nana pada pukul 5.30 petang semalam sebab keretanya jauh sedikit…..tahu-tahu pukul 6 petang dia sudah meninggal dunia. Nana sangat sedih dan terkejut. Tambah sedih lagi semalam Nana lihat anaknya panggil ayah,”
-Nana

“Saya rasa sedih dan ia juga kehilangan besar buat Negeri Sembilan kerana tidak ramai penyanyi kelahiran Negeri Sembilan. Saya ucapkan takziah dan harap keluarga Allahyarham bersabar menerima dugaan ini,”
-Hattan

“Saya amat terkejut dan sedih apabila mendapat berita itu semalam dan tidak sangka Allahyarham pergi dulu. Saya sudah lama tidak berjumpa Allahyarham iaitu sejak lebih setahun,”
-Tomok

“Saya dapat tahu berita kemalangan dan kematian Achik dari Siti Nordiana melalui khidmat pesanan ringkas,”
-Lan Kristal

Sumber: my-sensasi

About these ads

98 Respons to “Gambar: Jenazah Achik Spin Selamat Dikebumikan”

    • Noor Saadah Berkata:

      alfatiha buat acik semuga ditempatkan bersama org2 yg soleh…bersih wajah acik setelah dikafankan ..mcm org sedang tdo ….

  1. salam takziah pada keluarga arwah..semoga arwah dicucuri rahmat keatasnya al-fatihah

  2. moga rohnya dicucuri rahmat..amin…

  3. ask_me Berkata:

    semoga aman kau di sana… al-fatihah..

  4. Peminat setia Berkata:

    Alfatihah.Semuga Allah mencucuri rahmat keatas arwahnya.Pemergiananya satu kehilangan yg besar pd industri muzik,peminat dan terutama Nana.(mereka berdua adalah pasangan duet yg sinonim ).Kepada ahli keluarganya semuga tabah kan hati.
    Amin

  5. armadrafar Berkata:

    MATI ITU BENAR….

  6. salina sabree Berkata:

    alfatihah………takziah kepada kluarga arwah achik spin

  7. harap Tasya dan anak tabah dengan dugaan yang amat besar ini… saya cukup bersimpati dengan apa yang terjadi… arwah aalah seorang artis yang memang saya minat sejak dia muncul di kaca tv… lg…

  8. al fatihah bt kluarga arwah..harap isteri,ank n kluarga arwah dpt menerima pemrgiannya..mgkin Allah lbh menyayanginya..sy slh sorg peminat arwah dr kecik..sy terkejut dpt berita ini dan sy xsgka dye prgi bgitu cpt..mudah2an arwah acik d tmpatkan d kalangan org2 yg beriman dan dcucuri rahmat..amin ya rabbal alamin..

  9. takziah kepada allahyarham achik spin sekeluarga. Semoga rohnya dalam aman.. sedekah al-fatiha kpd achik.

  10. al-fatihah untuk arwah achik….takziah buat isteri dan keluarga achik…
    achik contoh artis terbaekk…sabarlah…allah syg dia lg…kt semua milik allah….

    kita sayang diaa….allah lg sayang dia….sabar semua….

  11. eelyna Berkata:

    al-fatihah
    semoga roh nya d tmpat kan d klngan org2 yg b’iman…..

  12. dian anggun Berkata:

    al fatiha……ikhlas kan pemergian nya dan redha……..dia telah kembali ke alam nya…..kerna allah lebih menyayangi nya…semoga dia di beri pengampunan keatas segala dosa2nya dan di tempatkan bersama orng2 yg beriman amin………buat tasha sabar dan tabah ada hikmah di sebalik ini semua……….

  13. tenang je mukah arwah achik spin
    semoga Allah swt mencucuri rahmat ke atas roh beliau

  14. norazita Berkata:

    slm takziah diatas pemergiaan arwah achik spin..bt isteri tasha semoga tabah menghadapi ujian dr allah,semoga roh arwah akn ditempatkan disisi org2 yg beriman amin..

  15. ayu scubie Berkata:

    al fatihah..

  16. al-fatihah……takziah bt kuarga arwah…..smga rohnya dcucuri rahmat….
    dan dtmpatkn dcc org2 y briman…kesian kat ank n isterinya….bersabarla…ssguhnya dunia e2 hnya sebuah psinggahan bt semua mnusia….

  17. CAMELIA (S'PORE) Berkata:

    AL-FATEHA… TAKZIAH PADA KELUAR ARWAH ACHIK. KEPADA KELUARGANYE HARAP BERSABAH DAN TABAH UNTUK MENERIMA DUGAAN INI…

  18. takziah kpda kluarga arwah..semoga rohnya d cucuri rhmat dri yg ESA dan d berkati selalu…….al-fatihah….

  19. FiQ FaniQa from S'PORE Berkata:

    Al-fatihah… salam takziah kepade keluarga arwah…
    I am a biggy fan of arwah. Kepemergiannyer sgt mengejutkan semua peminat2nya… arwah diminati ramai peminat dan insya’allah setiap peminat pasti akan berdoa untuknyer… Semoga roh mu tenang disana bersama org2 yg baik dan beriman…. Amin. We will always miss you achik… :’(

  20. saliza Berkata:

    salam tasha.. ini pengalaman ngeri buat kita yg pernah kehilangan suami tercinta dlm kemalangan. kerana hakikatnya kita belum bersedia utk kehilangan mereka.. tapi percayalah.. Allah menguji hanya pada yg dikasihi.. kita adalah insan terpilih utk menempuh saat getir itu di usia muda.. berdoalah, mohon kekuatan.. kerana Allah sedang menanti tangisan kita di sejadah meminta2 kasih sayangnya..
    pada yg pergi kita relakan walaupun sbnrnya kita akan kecewa bertahun2 kerana kehilangannya.. tp percaya dan yakinlah pada Allah..
    Al-Fatihah buat Abdillah Murad dan suami sy Abdullah b. Mohd Shafie.. semoga mereka ditempatkan bersama org2 yg dikasihi Allah.. Amin..

  21. Salam Takziah…..amat2 terkejut dgn pemergian Achik…Spin…harap isteri dan keluarga nya tabah menghadapi ujian Allah…Al-Fatihah

  22. sedangkan yg jauh lagi bersedih..apa lagi yg dekat..slm takziah

  23. Mardiana Berkata:

    pagi ahad yang lepas saya menyanyi karaoke di rumah… tiba-tiba saya tergerak untuk menyanyi lagu gurauan berkasih tetapi semasa menyanyi lagu itu seolah-olah saya dengar sungguh pilu.. saya tukar menyanyi lagu lain.. rupa-rupanya menonton berita di tv… achik spin telah ke rahmatullah… salam takziah innalillawaiinawirajiun.. ya allah, engkau cucurilah rahamt ke atas roh Achik. Semoga beliau ditempatkan bersama orang-orang yang engkau kasihi. Amin..

  24. hatiqah & aswanie Berkata:

    alfatihah….semoge roh arwAH achik dicucuri rahmat dan dtempatkan dalam golongan orang yang soleh….AMIN…..KEPADA ISTERINYA TASHA:- SEMOGE TABAH MENERIMA UJIAN …SETIAP YANG TERJADI ADA HIKMAHNYA………….

  25. hatiqah & aswanie Berkata:

    AL-FATIHAH

  26. ieda zue Berkata:

    salam…….sesungguhnya janji Allah itu pasti….Al-Fatihah buat allahyarham dan takziah buat keluarga dan pemint… smoga roh Allayarham tenang disana.Aminn…… betapa kita syg dan kasih pada Allahyarham tetapi Allah S.W.T lebih menyanyanginya….tabahkan hati dan redha dengan setiap ketentuan…….

  27. salam..al-fatihah..sejak berita pemergian achik spin ke rahmatullah,hati saya begitu sayu..sedih sgt2..mcm x percaya dia tlh pergi buat selama2nya..sdh sgt tgk tasha pegang muka arwah..kita yg tak ada kna mgena ni dah sedih,apatah lagi isteri dan anak2nya..achik seolah tau dia akan tnggal kan keluarga nya..arwah siap sediakan rumah dan kmudahan utk isteri dan ank2 nya..ya allah..tmpatkan lah arwah achik di kalangan org2 yg beriman..ampunilah dosa nya ya allah..kuat kan lah semangat isteri nya…byk kan sedekah al-fatihah ye tasha..sabar byk2..

  28. al-fatihah utk arwah..doa kn yg baik2 utk nya d sana..smoga arwah d tmptkan d klgn org2 beriman..utk kluarga arwah..byk kn bersabar mnmpuh dugaan ini..

  29. best1of4 Berkata:

    Assalamualaikum…

    Salam ziarah…

  30. Al-fatihah….

    Salam takziah buat isteri allayarham Achik, keluarga allayarham dan keluarga mertua allayarham. Semoga tabah dan sabar di atas pemergian allahyarham… Allah lagi megasihi dan meyanyangi beliau. Buat isteri allayarham, kuatkan semangat untuk terus tabah menempuhi kehidupan yang akan datang demi anak2…..

  31. Al-fatihah….

    Salam takziah buat isteri allayarham Achik, keluarga allayarham dan keluarga mertua allayarham. Semoga tabah dan sabar di atas pemergian allahyarham… Allah lagi megasihi dan meyanyangi beliau. Buat isteri allayarham, kuatkan semangat untuk terus tabah menempuhi kehidupan yang akan datang demi anak2…..

    Salam takziah dari peminat Achik di Labuan.

  32. Salam takziah buat isteri Achik (spin)

    Semoga terus tabah untuk meneruskan kehidupan yang akan datang demi anak2. Banyak-banyakan bersabar agar Roh allayarham Achik dapat bersemadi dengan tenang di alam baru. Teruskan la berdoa semoga allayarham di tempatkan bersama mukmin yang soleh dan beriman…. Amin.

    Al-fatihah……… amin,

    Ikhlas dari peminat Allayarham di Pulau Labuan.

  33. shasya Berkata:

    salam…..al-fatihah buat family allahyarham achik semoga rohnya dirahmati Allah…amin. pemergian achik satu kehilangan besar dalam industri hiburan…..achik merupakan penyanyi kesukaan sy sejak dulu lagi apatah lagi dengan lagu2nya antara janji kita,paling comel,dan bnyk lagi yg dapat menghiburkan sy dikala sunyi mahupun gembira….. diharap isteri dan anak2nya dapat bersabar,tabahkan hati dan terima ketentuan ilahi……. sy sedih dengan pemergiannya tp Allah lebih menyayanginya lagi……….. jgn kita tatapi dgn kesedihan tapi isikanlah dengan sedekah al-fatihah dan mendoakan rohnya tenang dialam sana……..amin…….

  34. kechik Berkata:

    saya doakan roh achik di cucuri rahmat.. kpda family tabah2kan aty.. senyum selalu.. al-fatihah buat achik..al-fatihah..wajah achik teramat bersih.. saya amat yakin bahawa achik insan yang baik sehinggakan mukanya sewaktu meninggalkan dunia bersih dan berseri seperti orang yang sedang tidur.. semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan orang yang soleh.. AMIN..

  35. bey_arari Berkata:

    Takziah buat seluruh family Acik,terutama isteri&anak yg ditinggalkan..bykkan bsabar,kita sama2 doakan semoga rohnya ditempatkan dikalangan org yg beriman.

  36. yg dah pergi tetap akan pergi.. kita yg hidup ni jgn duduk atas kubur org.. x elok..

  37. Al-fatiah buat Acik Spin.Moga di tempat kan di kalangaan org2 beriman.Amin! Saya sedih di atas pemergiaan nya :( Harap isteri dan family Acik tabah dng dugaan dari Allah ini.

  38. saya amat terkejut mendengar kematian achik spin.. saya teramat la meminati arwah.. sejak dr kemunculannye dr la sekarang dn smpai bile2…
    saya bgaikan tak pecaye dgn sume kejadian ini.. saya rase seperti die ade lg d dunie ini.. SAYANG ARWAH ACHIK(SPIN)………….. AL-FATIHAH..

  39. alhafiz Berkata:

    yg dah pergi tak kan kembali Salam takziah dari peminat Achik spin di singapura

  40. salam … semoga isteri, anak2 & semua family arwah d berikan kekuatan serta kesabaran dalam menghadapi dugaan ini, sememangnya Allah Maha Mengetahu atas apa jua yg d takdirkan, semoga arwah bersama org2 mukmin… amin… kita semua akn sentiasa mrindui arwah.. Al-Fatihah..

  41. Semoga isteri dan anak-anak arwah tabah menempuh dugaan ini.Al fatihah buat Achik Spin

  42. NORHERNANY Berkata:

    Alfatihah….semoga roh arwahnya dicucuri rahmat.

    Dan takziah buat keluarga arwahnya.

    Semoga tabah hadapi dugaan tuhan ini.

  43. Shikin Berkata:

    Al-fatihah buat Achik dan Takziah buat Tasha serta keluarga Achik moga kalian tabah meneruskan kehidupan,, & semoga roh Achik tenang, dicucuri Rahmat serta di tempatkan dikalangan orang2 yang terpilih oleh Allah s.w.t InsyaAllah

  44. sitimaisara Berkata:

    salam takziah..utk keluarga arwah..sya sebagai peminat setia achik,turut sedih dgn pemergiannya.Sesungguhnya,Allah lebih menyayanginya. Al-Fatihah..

  45. takziah pd k’ga achik…we will always miss u achik….

  46. takziah pd k’ga achik…berat mata memandang, berat lagi bahu memikul, tabahlah….we will always miss u achik….

    • peminat arwah Berkata:

      salam takziah bt fmly achik,kami peminat turut berduka cita dgn pemergian arwah,sy sbgai pmnat bgutu trkjut dgn brita ini..kita yg msih hdp mst lh meneruskn khdpn dgn sebaik mngkn,yg hdp pasti akn dijemnput jua oleh NYA…..

  47. azmira Berkata:

    al-fatihah.. semoga arwah achik dicucuri dan diberi keberkatan oleh allah.we always miss him..

  48. slm tkziah bwt kluarga achik….god blss u..hrp fmly achik tbah dan redha dgn pmergiaan arwah..

  49. takziah diucapkan kepada keluarga arwah acik spin….
    smoga arwah akan dicucuri rahmat…
    AMIN……..

  50. ahhhhhhhhaaaa ….
    sedinyaa , ndak sngka dya tda sua d cni …
    one day lum mai befday gie thu (17.04.2010)
    dya urank baek waa , tuh laaa Allah menjemput
    dya awa l :(((((((((((((

  51. siti gm Berkata:

    takziah buat isteri dan anak serta ahli keluarga achik… saya d brunei turut berduka cita atas pemergian achik…sangat2 terharu dan sedih…bagaikan tak percaya industri muzik malaysia telah kehilangan seorang lagi artis nya, setelah pemergian Din Beramboi… ALLAH lebih sayang kan mereka, Dia lebih tahu kenapa mereka harus meniggalkan kita lebih awal dari yang kita jangka kan… saya mendoakan mudah2an isteri achik akan lebih tabah dalam menempuhi dugaan hidup ini.. Allah syg jika seseorang itu tabah dan sabar dlm menempuhi pelbagai dugaan dan cabaran hidup yg di berikanNYA… mudah2an roh achik di tempatkan di sisi org2 yg beriman di alam sana…. Al-Fatihah…

  52. takziah buat keluarga achik spin. semoga tabah .

  53. al-fateha buat achik spin dan taziah buat klurga achik spin.

  54. are-ra Berkata:

    tkziah ducapkan kpd tsha..
    smge tbah mghadapi dugaan…
    truskan hdup…
    tbah kan hat…..

  55. saya nak ucap kan takziah kpd keluarga achik spin,kak tasha tabah kan hati semoga roh abg achik di cucuri rahmat.Allah lebih syng kan achik.jangan la bersedih dan tabah menghadapi dugaan

  56. nadia Berkata:

    sye nk ucap an takziah tok keluarga achik spin…sye gak arap roh achik d’cucuri rahmat…sye arap kak tasya tabah tok hadapi cabaran y di beri oleh Allah s.w.t .. mudah-mudahan roh achik di tempatkan d’sisi owg y beriman

  57. azrah Berkata:

    takziah for kuarge allahyarham achik spin…
    moge allahyarham ditempatkan di tempat orang2 yang beriman

  58. salam takziah wat keluarga achik spin.al-fatiha……..amin…….

  59. al fatihah untk allahyarham achik…luluh ati sy bla tgk ank allahyarham….bdk 2 xtau lg apa i2 mati….mst dy igat ayahnya dok tdo

  60. WERRE 1223 Berkata:

    Semoga allahyarham achik ditempatkan di kalangan orang-orang yang solihin dan solehah serta ucapan takziah kepada semua ahli keluarga achik……… al-fatihah……AMIN…..

  61. tasya bersabar ye tabahkan semangat

  62. tasya niza harap achik spin dicucuri rahmat orang-orang yang beriman se gala menghadapi dugaan

  63. nuralink Berkata:

    al fatihah. . . .salam takziah buat family arwah. . moga roh arwah dicucuri rahmat,amin. . .selaku fan arwah dari sabah,kami sangat2 sedih atas pemergian arwah

  64. azmiera azuanna Berkata:

    mari kita sama-sama doakan agar rohnyer dicucuri rahmat

  65. adinda maya Berkata:

    alfatehaah

  66. SAYA BERASA SANGAT TERKEJUT APABILA MENDAPAT TAHU BAHAWA ACHIK SPIN DA MENINGGAL…TAKZIAH KEPADA KELUARGA ALLAHYARHAM TERUTAMA ISTERINYA..BERSABARLAH KAK..NIE SMUE TAKDIR TUHAN

  67. ruby Berkata:

    sy peminat acik spin smp ble.n x kn puts2 kirim doa wat mu acik..semoge kak tasha btemu ngan acik d akhirat kelak.amin.

  68. Mari lh kita sedekah kan AL- fatihah

  69. kenapa lh jadik macm ni aku rasa2 kan dia agk gantok pastu dia terlangga tiang ihc…….. al-fatihah………..

  70. fatihah aziz Berkata:

    saya ialah peminat setia Achik spin .tapi selapas permegian beliau saya merasa seperti ada yang kurang dalam hidup saya..saya akur atas pemergian beliau dan akan slalu mendoakan arwah beliau…amin…

  71. Setiap yang hidup…yang bernyawa…yang bernafas pasti menghadapi kematian…kehancuran…kebinasaan sepertimana yang telah kita saksikan ke atas mayyit2 yang terdahulu dan yang terkemudian. Inilah barang yang telah dijanjikan oleh ALLAH SWT bahawasanya mati itu adalah benar dan memasuki ke liang qubur ini adalah benar!!!

  72. achik al fatihan selamat semoga dalam dunia ahirat tau ngis napa achik kemalangan kene lagang lori ke

  73. achik aku tahu nak pada kami salah

  74. al fatihah uat arwah achik yg akn slalu diingati. walaupun dh nk kt setaon , achik akn sentiase di kenangan. tkkn dilupakn…
    moga Allah tmptkn achik di golongan orng2 yg beriman… Amin..

  75. slm takziah buat arwah..smga roh nye dicucuri rahmat….amin……

  76. semoga roh nya dicucuri rahmat….

  77. salam takziah buat keluarga achik spin..buat tasya,sabar dan berdoa byk2 supaya arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..Achik adalah satu2nya penyanyi yg sya minati dari saya kecil sehinggalah sya dewasa skg..apabila berita yg saya dgr yg telah meragut nyawanya,sya btul2 menangis x henti2..apabila sya mendengar atau melihat gambar2,lagu2 arwah dalam internet,betul2 rasa sedih dan pilu atas kehilangan arwah..kepada nana juga,sabar dan berdoa byk2..nana yg sentiasa ada apabila konsert bsama achik…tenanglah di sana achik..kami disini sentiasa ingat dan rindu selalu kepada achik.amin..T_T

  78. kenangan tetap tersimpan dlm hati…untk mu….

  79. alan abdul Berkata:

    amin. . .

  80. smua lgu die jiwang2..law umo die pnjang msti de lgu bru ug sdap2…urm..rmai2 sdekah kn al-fatihah kepada nya :(

  81. Febriani nia Berkata:

    Huuuh…. Rinduuu sangat-sangat kat abg achik kapan bise tengok abg nanyi lagi,huh pi tu tk mungken

    • aressa.masnizan@yahoo.com Berkata:

      Bersih saja muka arwah Achik Spin selepas dikafankan…moga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman…perginya arwah..seorang artis mude yang berbakat besar..arwah mmg berbakat..mmpunyai.personaliti yang baik…tanpa ada sedikitpon kontroversi yang negatif tentang arwah..arwah cukup menyayangi ank & isterinya..lagu2 dndangan arwah bersama Spin Band dan Nana mmg semuanya sedap2…xpernah jemu didengar..Saya juga adalah seorang peminat setia arwah Achik Spin dan Spin band..
      Hanya doa saja yg mmpu mengiringi arwah….dan moga Allah menempatkan arwah dikalangan org2 yg beriman dan soleh…
      Achik Spin..tenanglah dikau disana……peminat yg amat meminatimu…

      Hqnya doa mengiringi pemergian arqah…dan miga arwah

  82. ALBUNGKUSI Berkata:

    daripada ALLAH kita datang dan akhirnya kepada ALLAH kita dikembalikan…tiada sesuatu yang kekalabadi melainkan zat ALLAH YANG MAHA SUCI!

  83. nur shahila Berkata:

    al-fatihah buat achik spin

  84. Eka pratiwi Berkata:

    Achik saya penggemar berat kamu dr indonesia dr kelas 1 sd smpai saya udh 3 sma. I l0ve u ach!k.sya selalu mendoakan mu stiap sholt sya.

  85. ALBUNGKUSI Berkata:

    SETIAP YANG HIDUP PASTI MENGHADAPI KEMATIAN, KEHANCURAN DAN KEBINASAAN KECUALI ZAT ALLAH YANG TERAMAT TUNGGAL

  86. walau pun Achik sudah pergi buat selamanya,tetapi lagunya tetap dalam ingatan…..

  87. walaupun arwah sudah tiada di muka bumi ini , namun arwah tetap ddalm haty , untuk selame lamenyer ,,

  88. Al-fatihah untk arwah achik

  89. Berdoa semoga achik spin

  90. @maishacyankdy
    Semoga di terima di sisi mu tuhan
    Amin

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 77 other followers

%d bloggers like this: