Ayat Pengesan Jin & Penawar Sihir

Satu MP3 yang lengkap nmengandungi ayat-ayat pengesan dan penawar sihir
Khasiat Ayat Ini :-

Simptom yang akan didapati selepas mendengar :-

1)denyutan jantung makin kencang
2)badan bergegar
3)ada benda bergerak-gerak bawah kulit
4)mengantuk/menguap
5)batuk
6)gelisah
7)panas di tengkuk

Selepas mendengar ayat ini, insyaalah dapat menghalau jin yang berada dalam tubuh kita. Penjelasannya adalah mudah,jin yang berada dalam tubuh kita akan bergerak melalui salruran darah kita,ayat-ayat ruqyah syariah ini pula amat mustajab dalam menyakiti mereka,lalu mereka akan kucar-kacir dalam darah kita lalu menyebabkan degupan jantung kita bertambah kencang. Bagi pesakit-pesakit sihir pula,jin dalam badan akan membuatkan kita mengantuk apabila mendengar mp3 ruqyah syariah ini.Dan bagi kes saka,kita akan terasa panas ditengkuk.

Dengan mendegar MP3 ini, insyaAllah mampu menyembhkan penyakit – penyakit misteri antaranya :-

-Fikiran runsing/jiwa gelisah
-Menyembuhkan penyakit histeria,sihir dan saka
-Mengusir jin didalam badan,rumah dan premis perniagaan
-Ketengangan dalam rumahtangga
-Menyembuhkan anak-anak yang menangis malam
-Penambat kasih sayang antara anak dan ibubapa
-Anak-anak mudah mendengar kata orang tua
-Menguatkan hafalan dan pembelajaran
-Membuatkan minda lebih positif dan fokus terhadap kerja dan pembelajaran
-Membersihkan aura diri dan menyahkan energi-energi negatif dari badan
Cara Menggunakan MP3 Ini :

RUQYAH MP3 ini amat bagus diperdengarkan 3 kali sehari bagi mereka yang mengalami pelbagai penyakit gangguan jin,kerana fadhilat ayat2 tersebut amat mustajab bagi mengusir jin2 jahat/sihir serta memagar diri kita.Selain itu pesakit juga kena baca banyak-banyak dalam hati tak kira masa dan tempat zikir ‘THO HA’ (surah taha ayt 1) .Kesannya semasa membaca zikir itu adalah perut akan terasa mual dan seterusnya sendawa…Ini petanda segala jin-jin dalam tubuh kita beransur-ansur keluar…InsyaAllah..

Cara Khusus Untuk Tujuan Tertentu :-

1) Bagi kesihatan diri dan keluarga,pasangkan cd/mp3 ini didalam rumah/premis perniagaan 3x sehari atau pasangkan dari malam sampai pagi (auto repeat).

2)Bagi pesakit gangguan jin,dilarang memasangnya didalam kereta,kesannya akan mengakibatkan kita mengantuk dan mengganggu pemanduan.

3)Bagi anak-anak yang menangis diwaktu malam,anda perlu pasangkan dengan kuat,insyaAllah jin/syaitan akan lari dari mengganggu anak-anak anda.

4)Untuk merawat histeria,sihir,saka dan lambat jodoh,sediakan 3botol besar air mineral,buka penutupnya dan pasangkan cd/mp3 ruqyah ini 3round sebelah air tadi (kira-kira 1jam 20minit).Air tadi dibuat minum seteguk untuk 3x sehari dan lakukan hari berikutnya sehingga air tadi habis.Tiap-tiap lepas solat perlu baca qursy 3x dan al insyirah 3x secara istiqomah.Kemudian sebelah malamnya pula,cd/mp3 ruqyah ini hendaklah dipasang dari malam sampai pagi selama sebulan.

5)Bagi memulihkan rumah/premis perniagaan yang bermasalah,cuma pasangkan 3x sehari untuk 3hari berturut-turut.

6)Jika kita sering mengalami masalah malas dan badan terasa berat,perdengarkan cd/mp3 ruqyah ini 3x sehari,insyaAllah kita akan cergas dan kembali bersemangat.

Download Sekarang :-MP3

Download Sekarang :-PDF

Sekiranya Mempunyai Masalah Download MP3, Boleh Download Link Ke-2 :-MP3

Sumber IsuHangat

277 Respons to “Ayat Pengesan Jin & Penawar Sihir”

  1. Sumber dari ISUHANGAT

  2. assalamualaikum.wah..hebat..nk cuba lah..kot2 ada./tk perasan ke,,nauzubillah..

  3. Hasil daripada mendengar bacaan ini

    Simptom yang akan didapati selepas mendengar :-

    1)denyutan jantung makin kencang= denyut normal
    2)badan bergegar=masih stabil
    3)ada benda bergerak-gerak bawah kulit=tkde
    4)mengantuk/menguap=tidak juga
    5)batuk=tidak
    6)gelisah=biasa saja
    7)panas di tengkuk=juga tidak

    Alhamdulillah, jin tak ada dlm bdn atau menganggu, tapi syaitan dn nafsu tetap ada..smg dikuatkan iman.amin

  4. ibnu sina Berkata:

    dengan nama Allah yang maha pemurah di dunia lagi amat pengasih di negeri akhirat…..
    alhamdulillah..
    terima kasih atas sumbangan ini..moga kita di rahmati Allah selalu..amin ya robbi..takbir..Allah hu akbar..!!

  5. Najib Berkata:

    boleh bagi ayat-ayat pembatal sihir

  6. klu batuk2 tandanya ape..

  7. panas di telinga macam mana pulak?

  8. bila beramal dengan al-mathurat @ asma ul-husna selalu sendawa. Adakah jin sudah keluar?

  9. secara jujurnya saya salah seorang yang terkena sihir..
    saya pernah berubat, alhamdulillah saya pulih seperti sedia kala. tapi saya terkena lagi sekarang. kadang-kadang saya rasa kuat untuk mengharungi ini semua, kadang-kadang saya tewas..Hanya Allah yang maha mengetahu betapa menderitanya akibat terkena sihir..

    • Fatimah Abd Rashid Berkata:

      As salam, dik..akak bekas pesakit sihir selama 12 thn, skrg ni alhamdulillah semua tu dah hilang dgn izin-Nya, skrg yg pntg sekali ain, ain kena dekatkan diri dgn Allah Taala & yakin & kuatkan diri utk melawan jin ni..jgn takut bila berdepan dgn jin..
      Allah snts bersama dgn org2 teraniaya…

      • assalamualaikum…
        nak tanya berubat di mana dan bagaimana caranya… saya lebih kurang 12 tahun juga. paling teruk, bila nak pergi ka darussyifa tu, macam2 hal… ngantuk. malas…. nak g berubat pun susah. nak sembuh apatah lagi.
        biasa kalau ke darussyifa. boleh la tahan beberapa bulan. kemudain perlahan2 datang balik … sedih sungguh sebenarnya bila jadi begini.

    • rania Berkata:

      ain…berubat kat mana?sy pun terkene sihir jg….derita hidup akbiat sihir hnye yg pernah kene shj akan tahu..

    • salam ain.. saya juga selalu terkena sihir. dan kini saya terkena lagi.. saya juga seperti anda. kadang -kadang kita rasa kuat, kadang-kadang hilang semangant untuk hidup. hanya mereka yang pernah terkena sahaja tahu betapa sengsaranya kesan dari sihir tersebut.

      • Assalamualaikum kepada semua…saya juga seorang mangsa kezaliman ilmu sihir…sedang menjalanari rawatan di Pusat Rawatan DARUSSYIFA…sesiapa yg pernah melalui keadaan ni sahaja yg tahu bagaimana menderita akibat serangan sihir ni…cuma apa yg saya ingin kongsikan buat semua …apa sekalipun usaha kita untuk merawat penyakit ni dgn jalan yg betul insyaallah mendapat ganjaran pahala dari Allah swt…kesabaran paling penting dan semangat untuk sembuh dengan mempertingkatkan lagi amalan Insyaallah dengan pertolongan Dari Nya…amiiinnn…..

        • saya pun sedang berubat di Darussyifa’ cuma ustaz x bagitau saya terkena apa..saya pun xnak tau..cukup sekadar mendapatkan rawatan dgn istiqomah dan perlu istiqomah juga dgn amalan2 kita sendiri.Memang kadangkala sangat menguji kesabaran dan hilang semangat tapi saya cuba pujuk hati mudah2an dengan ujian Allah ini akan lebih meningkatkan ketaqwaan saya terhadapNya.

    • Kubingung Berkata:

      Ada sape2 disini bole share cara ubati sihir? Sy buntu…

    • sama dengan saya… letih… berubat, baik sekejap… beberapa bulan datang lagi.
      selalu murung, letih, sakit… mengganggu ibadat mahupun profesional.
      sedih, paling seding bila ibadah terganggu…

  10. hilmy Berkata:

    Salam. Saya dah download Mp3 Rukyah dari web tuan. Terima kasih bayak-bayak. Semoga tuan mendapat ganjaran yang besar di atas sumbangan ini.

  11. rafidah Berkata:

    Assalamualaikum,

    Macam mana nak dapatkan MP3 & download.

  12. salam,

    saya tidak pasti efeknya,

    apabila saya start pasang mp3 ini,memang ade gerak2 bawah kulit,dan ini selalu berlaku..[saya ingat ini mungkin perkara biasa]

    degupan jatung normal sahaja..cuma apabila sampai ayat syahidallahuannahu…ila akhirihi,sy mule menggigil tetapi sekejap sahaja.

    kenapa ye?adakah kerana ada jin?

    sy belum pernah berjumpa mane2 pakar perubatan islam,dan tidak pernah menganggap diri ini disinggahi mana2 jin.

    ????

    • Salam.. Mungkin awak ada simptom terkena sihir. Saya rasa lebih baik awak dapatkan bantuan daripada pakar perubatan Islam…

  13. nurtaqawa Berkata:

    mang bagus r, sesuai utk di amalkan bagi yang lemah2 semangat ni………..hu3

  14. Azlina Berkata:

    Setiap kali sy dengar:

    a) Kepala sy pening sgt2.
    b) Mengantuk dan menjadi teramat2 letih (macam baru angkat batu berkilo2 dari tingkat 1 hingga tingkat 50).
    c) Badan sengal2.
    d) Chest pain.

    Skrg mmg ada gangguan. antara sy dan bakal tunang sy. Sy tak boleh berada dekat dgn dia, jika dia dekat dgn sy, dia akan jatuh sakit hingga warded ke hospital. Bila sy jauh (beratus2 kilometer), dia sihat, seolah2 tak pernah sakit. Kami setuju utk tangguh pertunangan sehingga dapat penyelesaian. X nk berburuk sangka atau fikir bukan2, tapi tak dapat nk elak. Sblm ni kami kerap bergaduh, hal kecil pun tetap bergaduh, tapi disebabkan perasaan tu kuat, kami masih bersama. Skrg da tak bergaduh, tapi dapat sakit pula. Wallahualam….

  15. assalamualaikum ustad…
    setelah mengamalkan ayat ini saya semakin tenag dan tidak lg berasa risau. serta saya kini semakin tenang dan tidak lg mengalami mimpi-mimpi buruk seperti sebelum ini… teria kasih kepada ustad kerana sudi berkangsi ilmu dgn kami semua…
    dan akhir sekali saya ucapkan alhamdulillah diatas segalanya…

  16. Simptom yang akan didapati selepas mendengar :-

    1)denyutan jantung makin kencang – tidak
    2)badan bergegar-tidak
    3)ada benda bergerak-gerak bawah kulit- selalu jadi, kalau x dengar ayat ni pun selalu jd mcm tu
    4)mengantuk/menguap – tak de
    5)batuk – tak
    6)gelisah -tak
    7)panas di tengkuk – ada rasa gak

    apa pendapat sahabat semua????

  17. Salam semua, bergantung kepada niat dan keihklasan msingla, kita boleh berusaha tapi Allah yang Maha Berkuasa menentukannnya, terima kasih,

  18. Kita sebagai hamba Allah wajib berusaha dan Allah swt yang menentukan. INSYAALLAH. Jangan lah kita pertikaikan segala usaha itu berbalas atau tidak.

  19. Pendita Arief Berkata:

    salam..ada pendapat mengatakan jin islam tak takut bacaan ayat quran dan tak merasa terbakar pun dengan izin allah..minta penjelasan. T.K

  20. marzuki Berkata:

    selepas mendengar rukyah sy download..

    sy mngalami sakit kpala.. trasa berat kpala..
    dan tubuh mengeletar sperti bersilat..
    adakah sy mengalami gnguan kin..

  21. assalammualaikum….syukur akhirnya saya di temukan ayat2 pengesan jin dan penawar sihir.untuk pengetahuan tuan da lama badan saya selalu terdapat kesan2 lebam dan bekas gigitan.kadang2 rasa sakit.dan saya selalu mengalami keletihan waktu terdapat kesan itu.

  22. rashidah Berkata:

    Salam..sya start ulang alik ke hospital(X-ray,urine test,darah) sejak 2008 dan berakhir awal 2010..tetapi doktor mengesahkn tiada penyakit..katanya perasaan saja,walhal saya rasa x ckup nafas,rasa sesak,runsing,pemarah,kurang sabar & kebas,bila menelan rasa ada benda kt tekak tetapi bila buat barium swallow(X-ray dgn meminum ccair) keputusan negatif penyakit.. tetapi sehingga kini saya rasa simpton tersebut…macam mengandung pun ada..ttetapi tidak…entahla..dah penat rasanya berubat kg,moden…

    • salam…

      kebetulan tersinggah sini.. tlanjur baca.. minta izin menaip sepatah dua..
      bila kata berubat.. sama ada kaedah moden mahupun tradisional.. seboleh mungkin ketepikan istilah penat.. sebagaimana pesanan dr salah seorang perawat yg saya kenal.. kita cuma mampu berusaha mcari penawar… Allah yg menentukan hasil.. x semestinya bertemu doktor pakar tsohor mahupun ustaz perawat tkenal baru dkurniakan kesembuhan.. malah ada kalanya penawar itu ddatangkan hanya menerusi sepatah kalimat yg dbacakan ikhlas Lillahi ta’ala..

      selainnya.. pada diri individu.. tanamkan juga.. ikhtiar merawat bmula dr dlm diri.. perawat, baik doktor maupun ustaz.. mereka skadar mbantu dlm berikhtiar.. wallahua’lam..

    • kesian saya Berkata:

      assalamualaikum.

      Saya lin. kebetulan saya terbaca artikel puan. saya pernah mengalami keadaan yang sama. terutama sekali tak cukup nafas, rasa bernafas tak teratur. selalu terjadi bila tarik nafas, terus tahan (tanpa disedari). alih alih, bila takleh bernayawa baru menghembus nafas. runsing, pemarah, rasa berpinau (pening dalam 1 saat), kebas. Bila meeting dengan pelanggan, terasa mengantuk, menguap selalu. tak boleh bertentang mata dengan customer kerana pedih mata. selalu tunduk melihat meja atau dokumen….. lama juga saya mengalami keadaan seperti ini.

      Alhamdulillah… sekarang dah sembuh. merata juga la saya berubat (penang dan kedah). saya cadangkan puan pergi ke mana2 pengamal perubatan islam. insyaAllah… cuma puan perlu banyak bersabar dan beramal dan berdoa. saya doakan agar puan cepat sembuh.

    • penat memang penat… terus berubat,jgn putus asa…(berubat dgn pengamal perubatan islam). insyaallah akan sembuih.

    • bykkn bc ayt kursy stiap hari sblm memulakn prjlnn,sblm msuk ke rumah,sblm mkn atau mnum,sblm tdur&slps solat fardhu dsertai dgn surah 3kul dgn seikhlas hti & niat yg baik..insyaallah dgn izin Allah smuany akn bransur pulih…sdiakn air putih bcakan surah yasin sbyk 3kli & stiap kli jmpa prkataan mubin niatla didalam hati spy djauhi jin iblis&syaitan mahu pn sihir atau saka..mnumla air trsebut dsrtai surah 3kul..amlkn stiap hr

  23. Assalamualaikum..

    Apsal bile orang bertanye pasal simptom2 surah ni admin hanya berdiam diri.. betul or x betul?

    • Wsalam wbt,
      Terima kasih Kerana menjadi pembaca dan pelayar laman NTVirus.
      Berkenaan pertanyaan yang diajukan itu saya tak mampu menjawap kerana ini bukan bidang mahupun artkl dari saya.Sumber yang saya perolehi sudah di creditkan harap maklum.

  24. khadijah Berkata:

    ayat ini memang bagus utk di amalkan. kalau mendapat tindak balas seperti yg ditulis memang maknanya ada gangguan. berusahalah utk berjumpa dgn perawat di samping dengar ayat ini tiap hari. jangan putus asa,kerana jin atau iblis akan buat kita rasa malas nak berubat.

  25. salam…
    trima kasih admin kerana berkongsi ayat nie..

    sy cuba untuk menolong kakak saudara sy yg terkena saka dah bertahun2 tidak dapat dipulihkan..semoga dengan ayat yang sy jumpa nie boleh memulihkan sakit akak saudara sy nie…insyaallah

  26. aslmualikum..sya nantk di siang hari . terasa fikrn di control trasa nangis tnpa sbb..dn mta mnjdi htm adakh sya trkna shr?

  27. mohd odli Berkata:

    Salam, saya minta izin untuk download ayat
    saya akan amalkan untuk diri saya

  28. ahlan….terima kasih kerana menyediakan ruang ini..saya mohon untuk download.

  29. jukin b. japli Berkata:

    Askum saudara admin,mohon d izinkan d ikhlaskan amalan ini..tima kasih banyak..ini lah ayat2 yg saya cari2..untuk amalan harian dan perubatan..

  30. Siti Nor Berkata:

    Assalammualaikum.Harap diikhlaskan pemberian ayat ini untuk kegunaan saya seisi keluarga. Semuga Saudara Admin mendapat kerahmatan dari Nya selalu.
    Terima kasih.

  31. asalamualikum,sye pon terkene sihir jgk….cam nak gila…muram sedih asik rasa nangis je…allah maha beaar allah ingin menguji tahap keimanan kita…kena sabar..walau apa pon…ada kalanye sampai putus asa …tetapi apa nak buat…serahkan diri kita kepada allah yang maha pengetahui dan maha gagah…doa kan sye supaya sembuh ye…dah 3 bulan dah..

  32. akum..apakah ayat ini blh membuka nafsu yang terkunci..setiap kali nak berhubungan dgn suami nafsu saya seolah2 terkunci..saya xfhm kenapa

  33. hadi Berkata:

    jikalau mahu elak sihir baca la ayat nya siti masyita banyak2

  34. hadi Berkata:

    sihir biasanya boleh dihantar melalui makanan atau minuman jikalau mahu tahu makanan itu ade sihir nya atau tidak bacalah”walyattalaftabwalayhushirannabikumhahad”dan sentuhlah makanan itu dgn jari manis tangan kiri jikalau ada sihir nya tentu pinggan atau gelasnya pecah kalau gak percaya gak apa-apa…

  35. damarwulan Berkata:

    sedikit untuk perkongsian pengalaman. ayat ini asas untuk “bermain” dengan alam jin. Degan niat, pengucapan dan perbuatan serentak (qasad, taarad, taayin) insyaallah permintaan dimakbulkan allah. yang penting yaakin. sallam

  36. bintang suram Berkata:

    assalam..yakinlah ini hanyalah ujian dari ALLAH nak uji sejauh mana level kesabaran dan keimanan hambaNYA…sesungguhnya pendekatan oleh pesakit itu lebih penting..banyakkanlah dekatkan diri pada ALLAH SWT dengan penuh keikhlasan dan keyakinan..apabila yang haq itu datang maka lenyaplah kebatilan..lihatla dengan mata hati terhadap segala ujian yang menimpa..jelas ALLAH SWT sangat sayang kepada hambaNYA..:)

  37. salam..sy mengalami sakit belakang spt membawa beban yg sgt berat..sedangkan sy tdk melakukan sebarang kerja2 yg berat..apabila sy solat(maghrib & isyak)terasa mual..apabila mengaji,terasa pns d bhg dada..dan d bahagian belakang terasa ada yg bergerak2 d bwh kulit..

    • damarwulan Berkata:

      assalamulaikum wbt. (sekadar perkongsian) insyaallah dengan haqulyaakin selepas berdoa selesai solat, baca istifar 3x, syahadah 3x, selawat 3x, fatihah 1x dan lahaulawalla 3x dan seterusnya diulang lahaulawalla didalam hati berterusan. dan seterusnya selepas membaca doa untuk tidur teruskan zikir didalam hati hingga tertidur dengan bacaan ayat 17 alaarad. semakin panas berarti ada yang cuba nenunjukan ianya lebih kuat dari allah. Sebenarnya ianya dalam kesakitan…sallam

  38. damarwulan Berkata:

    assalamulaikum wbt. sekiranya terasa sukar untuk menghafal ayat 17 alaarad, disaran membanca al anfal ayat 71 bermula dengan wainyuriddu… sallam

  39. Djanoer Berkata:

    Assalamualaikum…wrwb,
    Makasih banget nieh…,mohon ijin nyedot..
    moga niat baik dibalas Oleh Allah swt

    • jasniro Berkata:

      Walaikumsallam. Sedikit panduan buat tuan. tindakbalas amalan al anfal 71, pengamal dapat merasa sesuatu keluar dari mana mana badan atau keluar secara zahir. kumpulkan dibekas kaca dan teruskan beramal. insyaallah ianya kembali ketempat asal. dengan izin…cuma jangan lupa, ianya bukan kekuatan ayat, tetapi keyakinan kepada allah. sallam

  40. apis Berkata:

    MINTA IZIN UNTUK DOWNLOAD SURAG INI

  41. pn.bb Berkata:

    terima kasih atas egala maklumat dan ilmu semoga sentiasa diberkati Ilahi

  42. need explanation Berkata:

    setelah mendengar surah ni: berdenyut2 bwh kulit merate badan bergilir2. ape tandenya?

    • Hamba Allah Berkata:

      need explanation: saya pun same. semua ni berlaku selepas salah seorang ahli keluarga saya kena gangguan. Tidak lama selepas itu, saya mula berasa takut, terasa benda tu bergerak2 dan saya mula berfikir bukan2. Ya Allah, tolonglah hambamu ini.

      • assalam…skrg ne mcm mane???dh sihat???cbalah p jmpa dgan ustaz2 minx pjelasan trhadap apa yg saudara hadapi…kalu di biarkan,susah nnt…

  43. assalamualaikum nak minta kebenaran download mp3 ruqyah-

  44. fazriana Berkata:

    alhamdulillah…

  45. terima kasih…

  46. as salam..
    skrg sya tercari dan sdg mengubati diri sndiri…pernah dpt rawtan shifa & skrg Rukyah…alhamdulillah makin kurang drp dlu tp rasa still ada..bila sdg buat rawatan kesakitan itu terasa..dan kemudian hilang sedikit2…dan kdg2 berulang…
    Skrg bukan sja ikhtiar dr pihak lain, malah kita sndiri kena menngubati diri sndiri..bab tu skrg sdg tcari2 iktiar utk amalan sndiri….bg mereka mengalami mmg fhm keadaan betapa perit lalui kehidupan spt ini..tp itu semua dugaan dr Allah swt smoga Allah swt menyembuhkan segala penyakit kita…aminnnn….

  47. zikir ‘Tho ha’ hanya sebut ‘THO HA’ berulang2 kan….?
    ada buat mmg sndawa…

  48. salam,saya slalu mengalami panas di tengkuk dan alami gatal2 di kaki.

  49. mohd fazil bin mohammad tahir Berkata:

    salam,saya baru dowload entri mp3 tuan..minta halalkan dunia dan akhirat,akan saya sampaikan kepada umat islam yg lain..terima kasih..

  50. minta izin utk down load mp3 ini dan menggunakan ayat ini.. semuga mendapat rahmat dr allah. t.kasih

  51. Salam,saya download mp3 tuan…mudah mudahan Allah memberkati usaha tuan..insyallah usaha murni ini x kan berhenti sampai disini…

  52. chekgu syahrom Berkata:

    Kepada pesakit pesakit misteri saya pernah mengalami semua yg diperkatakan di atas. saya juga pernah berjumpa dengan nenek yang pernag membuang saka saya.Jika berminat call saya.

  53. mohon izin download ruqyah ini…

  54. mintak izin download

  55. sye nak tempah MP3 ayat-ayat Pengesan Jin dan untuk rawatan dari gangauan sihir Syaitan dan perbuatan manusia yang menggunakan sihir.untuk keperluan harian,memandangkan tempat tugas saya terdapat banyak perbuatan orang yang memuja yang pelik-pelik/perbuatan syirik

  56. Salam semua..
    Trima kash pada admin smoga dipermurahkan segalnya..
    jst nk share ape yg sy pegang selama nie utk semua..
    ~alhamdulillah sy blum pernah terkena sihir or bnda2 mcmnie..walaupun sy slalu dkt n bgaul dgn org2 yang ada bela jin/tmpt2 jin..
    ~ape yang sy pegg slama nie dlm diri cuma bberapa pkara mudah:-
    1- slalu igt pada Allah SWT/Selalu mnyebut Nama Allah SWT.
    2- Semuanya Terletak pd niat dgn hati..
    3- Sentiasa Tetap Yakin dengan ayat2 AL Quran n Berpegang dengan “Semuanya Dtg dari Allah SWT”..
    4- Sentiasa/Selalu Selawat keatas Rasulullah SAW..

    ~Kepada yg Selalu terkena tempias sihir/sihir,sy cuma nasihatkan cari jln penyelasaian dgn memohon drpd Allah SWT dahulu..ikhtiar dgn cara tidak syirik..Ayat AL Quran adalah ayat yang paling berkesan dan kuat jika kita YAKIN n tunduk pd Allah SWT..
    ~JGN TAKUT pada bnda2 halus n JGN sesekali TAKBUR…YAKIN dengan pegangan kita Sbg UMAT ISLAM..tq..

  57. Assalamualaikum…..saya sedang mencari penawar untk menghalau jin….15 oct 2011 saya tiba2 rasa diri ni macam dah nak sampai Ajal….jiwa rasa tak tenang…seluruh qbadan rasa begetar….kerap mimpi yang buruk buruk dan boleh di katakan hampir setiap mlm.tak tahu apa punca.jantung bedebar sahj.alhmdllah sy jumpa seorg ustaz dia byk bantu sy.kini jantung saya tak berdebar….tapiy mimpi yang bukan bukan tu masih ada…….bantulah saya…..sedekahlah alfatiha untuk saya…..manalh tahu ddn izin allah swt dengan doa kalian semua saya sembuh……amin…..

    • assalamualaikum kakak…skang ne mcm mana???dah sihat…saya lebih kurang mendapat gangguan mcm kakak???mngkin kakak ada ikhtiar spaya sy dapat mnyembuhkan pnyakit saya ini,dgan izin allah swt..

      • Kak ana Berkata:

        Assalamualaikum Wan, saya pernah melaluinya malah lebih teruk lagi iaitu gangguan zahir dan batin. Dengan kalam Allah yang hak yang akan melenyapkan yang bathil dan tiada yang lebih berkuasa daripada Nya, alhamdullillah sangat berkurang. Dulu seperti nak maut dan seperti nak gila kerana gangguan zahirnya dari hujung rambut hingga hujung kaki. Gangguan batin pulak lebih dasyat kerana nak merosakkan akidah. Banyak kan Alfatehah untuk diri sendiri, ayat2 agung seperti ayatul kursi, 3 kul, As-Shaffat (ayat 1-11) dan Al-Hasyr (ayat 21-24). Banyak juga baca Alquran seperti Yaasin, Al-Mulk, pegang pada sunah2. Cari juga buku Manzil dan Mathurat untuk di amalkan waktu subuh dan petang. Ayat-ayat Shifa’ juga dapat membantu. Akak terkena dengan keluarga dayak satu keluarga (dalam 10 orang), pengamal sihir. Ceritanya panjang. Tapi pendek cerita Allah tunjukkkan, mereka satu persatu mati kerana kezaliman mereka sendiri. Peringatan, akak bukan pandai, tetapi setakat ini hanya ingin meringankan beban terkena sihir. Takut nak berubat. Terkadang serik kerana banyak penipuan kalau berubat dengan salah orang. Jadi kita minta hanya pada Allah yang menyembuhkan tatkala kita sakit. Wassalam.

        • Boleh saya tahu berapa lama ya kak sakit???saya susah nk bercerita brkenaan gngguan yg sy alami kpd org lain sbab takut diaorg x faham apa yg kita rasa.mcm mana ya kak rasa bila mngalami gangguan trhadap perasaan kak tu???

    • salam. teruk ke debaran jntung awk tu?? sya pun ada alami bnda mcm ni,, :(
      n then, klu sya bleh tahu apa punca dbaran awk tu??

  58. Assalamualaikum…

    mohon izin utk download

    terima kasih dengan info dan mp3 yang disediakan
    semoga allah membalas segala jasa baik tuan

  59. Assalamualaikum
    mintak izin download…..
    Semoga tuan sentiasa di rahmati allah…Amin

    terima kasih

  60. Mintak Halal Dunia Akhirat..

  61. aslmkm admin…maaf sgt…skrg tgh dwnload…sy minta izin dr admin utk download yer…kalau ada cd…kami semua nak beli…tak der jual ker???tk aslmkm..

  62. assalmualaikum…minta halalkan ilmu..terima kasih…

  63. assalamualaikum.. admin..
    saya ade masalah nak download, ade error la..
    tlgla..sy sgt perlukan ayat tu.

  64. Terima kasih atas perkongsian… Mohon izin download dan berkongsi dengan rakan2 lain…
    Moga tuan dirahmati Allah….

  65. minta izin dwnload….tq..

  66. INTAN AZWANI WAHID Berkata:

    SAYA X DAPAT NAK DOWNLOAD…MINTA BANTUAN…

  67. terima kasih banyak2,saya juga salah seorang yg selalu terkena gangguan mkhlk halus.moga ayat2 ini dapat membantu saya.jiwa saya kacau,rasa takut tanpa sebab,pemarah,rasa di benci dll……Ya Allah bersyukur saya saya bila buka laman ni.

  68. Terima kasih bnyak2 kerana mengongsi kan penawar ruqyah. semoga mendapat keberkatan Allah SWT. Amin

  69. Assalamualaikum.. Alhamdulillah saya terjumpa laman ini.. dan terima kasih kerana berkongsi ilmu…

  70. assalamualaikum…saya benar2 terasa symptom itu…mula2 saya berasa gelisah(panas)…lepastu saya berasa sangat takut(badan bergegar)…selepas itu saya terasa biasa….

  71. mohon share.. may ALLAH bless.. =)

  72. mohon download mp3 ni.

    Mohon juga
    Try amalkan makanan sunnah.. Habbatus Sauda

  73. hisham82 Berkata:

    mohon share

  74. thebest4u Berkata:

    salam.
    terima kasih banyak. semoga Allah merahmati hidup anda

  75. minta izin dwnload….tq..

  76. zulhusam bin ab aziz Berkata:

    Tak bley nk dengar mp3

  77. alhamdulilah saya cube dengarkan ayat ini pada teman wanita saya… semua simpton ni ade… tapi susah sikit sebab saya duk jauh dengan teman wanita saya…ape yang harus saya buat.

  78. Salam…saya nak tanya kalau hati slalu dan otak saya slalu berkata x baik sdgkan saya takut lakukannya adakah terdiri drpd sihir..bantu saya.

    • tu syaitan..baca 3 qul->Al-Ikhlas->Al-Falaq->An-Nas sembur kat tapak tangan…sapu tempat bermasalah..ulang-ulang..pergi berbekam lepas tu solah taubat 14 rakaat…2 rakaat each beserta salam..

  79. terimaksih nasihatny

  80. sye bru je dload mp3 hari ni. sbb rasa xsedap bdn mcm ada gangguan. tgh dgr beberapa kali skrg. mmg rasa meremang, mengantuk..n skrg mmg rasa nk muntah.. huhu hrp2 dpt pulih…

  81. mohon share

  82. assalamualaikum..saya ada masalah..teman wanita saya mcam disihir..ada seorang pekerje di tempat kerja dia sangat suka dekat teman wanita saya..sejak dua menjak memang saya dapat rasakan yang teman wanita saya sangat membenci saya..semua yang berlaku antara saya dengan dia, dia tidak ingat langsung..malah dia sudah mendekatkan diri pada lelaki tadi..saya dengan teman wanita saya agak jauh..macam mana saya hedak menolong teman wanita saya.tolong balas.

  83. mohon izin download.. terim.a kasih

  84. nur adilah AB Berkata:

    Assalamualaikum…saya belum lagi dengar mp3 tu..tapi sejak akhir-akhir ni saya rasa badan saya tak seimbang,susah nak tidur malam,rasa demam panas yang berlarutan,mudah letih,pening ,sakit kepala,
    lenguh pada badan,dan mimpi buruk…Adakah itu tanda-tanda terkena sihir atau sebaliknya?

  85. mohon share~

  86. Salam.
    Minta izin download mp3..
    Doakn smg adik saya sembuh drpd penyakitnya.
    Terima kasih.

  87. Assalamualaikum,

    Mohon izin untuk download. Terimakasih.

  88. Mohon download..terima kasih
    semoga kalian semua beroleh keberkatan didunia dan akhirat..

  89. minta izin untuk download. terima kasih.

  90. nurhazwani Berkata:

    mintak izin utk download.terima kasih

  91. skrg adik sedara sy mngalami gangguan jin yg teruk n jgk disihir ole sahabat baik sndri(wallahualam)..skrg dia masi brubat ngn sorng ustaz…n masi xelok lg…insyaAllah sy akn download mp3 ni n akn bg dia n jgk utk sy n kuarga sy…syukran sbb share mp3 ni…

  92. assalamualaikum…..
    1st time saya dengar masa badan tetiba rasa seram sejuk n rasa gelisah lepas dengar hilang semua seram sejuk tu dan muntah muntah…..tapi sekarang kat opis setiap kali dengan ayat ni badan jadi sengal-sengal n lenguh lenguh, menguap dan selalu sedawa…..

    1)denyutan jantung makin kencang
    2)badan bergegar- ada
    3)ada benda bergerak-gerak bawah kulit -ada..waktu dengar je macam ada benda berjalan jalan kat bawah kulit ni dan sendi-sendi badan rasa sakit.
    4)mengantuk/menguap – ada
    5)batuk – ada
    6)gelisah
    7)panas di tengkuk

    apa petanda nya ye….dengan suami pun benda kecik pun jadi nak marah….sekarang saya selalu wat solat hajat minta pada Allah jauhkan segala ganguan jin, iblis ni dari badan saya….

    • waalaikumussalam. maaf ye tuan admin.. nak beri jawapan? boleh?? secara peribadi dan melalui pngalaman yg ada, petanda2 yg puan alami tu menunjukkan bhw terdapat jin yg menumpang/menduduki di dlm tubuh puan. stiap kali puan mendengar ayat2 ruqyah itu & puan berasakan badan b’gegar, ada bnda begerak, itu adalah jin yg ada di dlm tubuh puan. dia b’gegar , begerak, gelisah kerana tak tahan mendengarkan ayat2 ruqyah tu . sbb pe? sbb itu smua ayat2 firman allah s.w.t & ayat yg telah diajarkan oleh nabi s.a.w… nasihat sy, segeralah cari perawat islam yg boleh merawat puan. insyaallah , gguan itu dpt dibuang . lagi lama puan tggu, lagi parah kerana puan sendiri beritahu bhw dgn suami puan pun nak bergaduh even hal itu cuma pkara kecil. skian shj . waassalamualaikum :)

      • assalam…sy nak tnya,cmne yer yg dimaksudkan dgan benda bergerak bawah kulit 2???contoh nya cmne???maaf bertnya bb sy salah seorang pesakit gangguan ini…

  93. saya download ye mp3 tu…

  94. Alhamdullilah….Allah masih sayangkan saya. Dia beri kesedaran bahawa ada yg tak kena…setiap hari rimas dgn suami. selalu bertekak hingga pernah menyuarakan hasrat utk berpisah.. tapi saya tahu yg itu bukan diri saya.. mungkin hampir meroyan.. Alhamdullillah segalanya terjawab, iblis laknatullah telah lama bersarang hampir setahun dlm tubuh saya..Amin..Allah berikan jalan kesembuhan buat hamba yg daif ini

  95. Fariza Binti Abu Hassan Berkata:

    Saya minta izin nak download ayt Ruqyah, tapi bagaimana ye saya tidak temui pulak, saya mengalamami@terkena buatan orang , jadi saya hanya untuk mencari jalan untuk saya sihat dan gangguan pada perniagaan, terimakasih ye dan adakah hanya perdengarkan saja 3x sehari boleh menyelesaikan masalah saya atau kena membaca sendiri. Harap dapat penjelasan dari ustaz

  96. salam. terima kasih utk share mp3 download. saya sudah pasang pada notebook, beberapa hari lepas kerana sering diganggu makhluk tidak kelihatan di dapur rumah. setiap kali saya pasang, saya rasa tenang dan tidak berlaku gangguan yang tidak diingini pada saya tetapi 2 housemate saya tidak dapat tidur kerana mereka ditindih ketika tidur dan nampak perkara-perkara yang tidak diingini. Namun, apabila teman serumah saya turut memasang mp3 ruqyah syariah ini, mereka langsung tidak dapat tidur malam. Sukar untuk saya menyarankan mereka untuk mencuba kaedah perubatan alternatif kerana mereka tidak percaya keberkesanan kaedah ini. Soalan saya, berapa lama yang perlu diambil untuk menghalau makhluk tidak berkenaan dari sesebuah rumah.

    Sangat menghargai saranan pihak tuan

  97. TAK LEH BUKAK LE>>>>>ADA CARA LAIN X SAYA NK DOWNLOAD NI..TQ

  98. minta izin download..

  99. megat Berkata:

    Terima Kasih kerana sudi berkongsi ruqyah ini..selepas mendengar trasa panas di leher, sakit kepala, badan menggeletar dan trasa gatal2 di tangan..

  100. yasien haji ahmad Berkata:

    Assalamualaikum.. Admin..terima kasih banyak2 kerana bg info spt ini.. dlm mp3 semua surh2 ada ker…apa pun semoga Allah mambalas jasa anda..

  101. mohon download mp3 ini untuk kegunaan saya dan keluarga..
    semuga yg upload ni diberkati & dilindungi Allah SWT…

  102. Alhamdulillah.. terima kasih..

  103. Terimakasih atas ilmunya

  104. Tlg email cara bagaimana utk mbeli dan mbayar CD Mp3 tersebut.tq

  105. Putera Berkata:

    Assalamualaikum…saya minta izin utk download mp3 RUQYAH ini,terima kasih byk2 kerana sudi share..Semoga Allah membalas jasa baik Tuan.

  106. muhammad azreen Berkata:

    selamat di download, mintak halal dipergunakan untuk tujuan pemulihan diri, supaya mujarab dengan izinya. alhamdulillah, insyallah.

  107. Assalamualaikum…

    sy adlah pesakit sihir & dlm proses penyembuhan mohon izin utk download mp3 ni utk sy amalkan, mudah2an akn pulih spenuh nya, Insyaallah.Amin.

  108. norin Berkata:

    semasa mendengar ayat ruqyah saya mengantuk dan menguap banyak kali..selepas mendengar ayat ni terasa lebih mengantuk dan malas… betoi la ade jin dalam badn saya…

  109. Hamba yg runsing Berkata:

    syukran.. sy dah lama nak cari alternatif lain utk penyakit sya ni..

    sy selalu mendengar bisikan2 yg tidak baik..sy tak pasti sama ada “benda” tu adalah suara jin atau suara hati sy, tp betul2 hidup sy terganggu dgn suara halus ini..smoga slps sy mendonwload surah ni, boleh la sy berubat :)

  110. salihah Berkata:

    salam..mohon download mp3 ni…

  111. salam semua..
    selepas mendengar ayat ini,saya rasa muscle di lengan kiri saya berdenyut2..seakan-akan ade pergerakan sperti yg dinyatakan diatas.badan juga rase letih.gangguan ke tu?
    Alhamdulillah memberi petunjuk.

  112. assalamualaikum…
    saya berminat nak dengarkan ayat tu tapi saya takut kalau2 saya dah tak sedar macam biasa yang kita tengok bila orang berubat tu, sebab saya sendirian di rumah…saya selalu sakit/lenguh/berat di belakang&bahu kanan, rasa malas yang teramat, selalu mengantuk, cepat naik darah nak marah orang terutama tunang saya… sejak kami rancang nak khawin, kerap sangat kami bergaduh walhal benda remeh saja, dalam seminggu memang wajib la gaduh2 tu… kami tak nak berpisah sebab dah saling sayang, memerlukan… cuma tak faham apa punca jadi macam tu dalam hubungan kami… dia ada berjumpa dengar seseorang, orang tu berpesan kami dilarang untuk berjumpa/berhubung lagi…. apakah tindakan itu betul? apa yang perlu kami lakukan?

  113. eila yang pernah mebgalami Berkata:

    Assalammualaikum…bile terbace sume komen2 dan pendapat tentang ayat pengesan jin & penawar sihir ni..rase terpanggil nk bkgsi dgn sahabat2 dlm ruangan ni..saya tlh berumahtgga slama 7 tahun n dkurniakan 3 org ank…tp percayakah kami tidak penah bahagia wlupun kami saling menyayangi antr 1 sma lain.pada tahun lps sy tiba2 dkjutkn dgn sms dr suami dimna secara tiba2 menceraikan sy..setelah berubat dgn Darul Syifa dimana sy telah di rukyahkan slama 10 ~15 min…sy brada dlm keadaan sedar n separuh sedar..setelah dibacakan rukyah oleh ustaz tanpa henti..bdn sy ngeletar,rasa mual,kepala terasa berat dan mgeluarkan suara parau..rupa-rupanya ada jin yang sedang menumpang dan telah menumpang d dlm bdn sy slma 10 thn..patut la..slame ni time sy dtg bulan slalu aje terase d tindih n slalu mimpi makhluk yg berbulu..setlh selesai rukyah..hati sy jd tenang,fikiran lapang..dan x ada lg rasa nk marah2 x tntu pasal..Yang sy hairan shga kini..bile sy disakiti suami,mulalah sy naik angin & berang lalu memaki hamun dirinya..ustaz tu penah bekata..jin yg penah dok dlm bdn sy ni terlalu sygkan sy dan xnk sy dsakiti sesiapa..sbnarnya sy terase die ade mghampiri ketika sy datang bulan..slpas sy mgamalkan surah2 pnting..alhamdulillah bdn ringan…migrain pon xde..maknanya surah2 yg diturunkan oleh ALLAH S.W.T perlu diamalkan xkira ada jin @x dan wajib dibaca & sntiasa meniti dibibir walau dmana kita berada..WALLAHUALAM..

  114. m shah Berkata:

    minta izin utk dwnload, bgmana cara nya sbb saya x boleh nak download

  115. yanayahya Berkata:

    Assalamualaikum.

    utk makluman sy dh amalkan dgr ayat ni awl thn ni…ustaz yg mengubat sy cdgkan..esok nye g keje..psg di ofis…nafas sy trun naik, degup jantung laju, kepala berat, telinger rse kembang2…kepala begoyang2, pusing2 mcm org tahlil..bila sy lps kan nafas xteruk sgt..bila sy thn nafas xnk ikut sgt pegerakan ‘benda’ tu, dada makin berombak2, hidung kembang kempis mendengus…lepas tu menitis air mata menangis…kta ustaz, benda tu saka…and jin2 yg menumpang…sy kompius, benda ni dtg dr sblh ibu atau abah…xdpt jwpn, seksa nye sy mencari jwpn..smlm jmpa staf yg pndai ‘tengok’…dia ckp bnda dkt sy tu..pendamping sy..dia menjaga sy dr sy lahir….tp sy xnk dia…staf ckp, benda tu menangis….sbb sy dh tau kisah sbnr…then benda tu nk sy sndiri yg lafazkan, tp staf ckp ada cra…tp sy kena kuat smngt, tp sy xkuat….mungkin sy tu ksh dia ni ptg smlm…so mlm td..sy ssh nk tdo..seolah2 mcm dia peluk sy..rimas sgt…telinger rse mcm di main2…..sy ckp “jgn kacau aku, tolong la, aku xnak kan kau, bukan salah aku sebb ia nya perjanjian kau dgn nenek moyang aku…tlg la bepisah dr hidup aku..pergilah kau hidup di alam kau”…..lps tu bc al-quran..trus tdo….pada siapa sy nk ngadu..pd ibu kata bukan dr kturnan nya…pd abah juga mcm tu….cuma pd abg long tmpt sy mngadu n share mslh ni…insyaallah…sy kene kuatkan smngt dan xlayankan sgt benda yg ganggu sy….soal jodoh pula…ramai laki yg suka sy..tp xlama,putus..ntah knp…ada seorang ni,xpenah jmpa…5 thn knl…kwn..ptus..kwn ptus…ntah brp ratus kali…even xpenah jmpa..jodoh rse kuat dgn dia…bkn jauh tg malim-shah alam…tp ntah la…xtegerak hati nk pegi,mcm ssh sgt…pada Mu ya Allah, aku beriman kepada Mu..dan aku berserah kepada Mu…

  116. assalammualaikum…syukur alhamdullilah…dgn berkat ayat al-quran yang diberi…saya mengucapkan sejuta2 terima kasih..hari ini 15/5/2012 saya mendownload ayat itu dan dgn segera saya perdengarkan di kedai tempat saya berdagang…alhamdullilah orang beduyun2 datang…terima kasih kerana memberi keizinan utk mendownload…

  117. pn aishah Berkata:

    minta izin dwnld untuk kegunaan saya 1 keluarga..terima kasih..semoga atas usaha dan perkongsian ini kita dapat selamatkan umat islam dr terjebak dengan gangguan syaitan

  118. IdlanHafiz Berkata:

    Terima Kasih Kepada Al fadhil Ustaz kerana memberikan peluang kepada kami memperdengarkan bacaan ayat2 suci ini, maka dikurniakanlah hendaknya kesejahteraan kepada mereka yang mengalami gangguan JIN kafir, kepada teman semua selalulah mandi di alasi limau-limau nipis..agar diri kita harum dan segar..sedangkan limau nipis itu boleh menjarakkan JIN kafir yakni ifrit ini dari badan kita..wallahuaalam..

  119. Fiza Berkata:

    salam.. kenapa saya x dapat nk download mp3 ni? tq~~

  120. salam,saya selalu tidak boleh tidur.terasa pinggang dicucuk-cucuk Dan malas melakukan ibadah..apakah itu ganguan sihir….??

  121. saya minta izin download ayat ini

  122. daniel shah Berkata:

    assalamualaikom ustaz. saye mengalami gangguan makhlus halus di rumah..tolong lah saye..

  123. anton Berkata:

    Asmkm
    Saya dari indonesia..sy sdh smbuh..jin sdh keluar..namun kalau pagi setelah sholat sunah qobliyah subhh di masjid sering ada bekas garis gosong di keempat ruas jari telapak tangan kanan saya..apakah itu jejak keluarnya jin yg msk ketika sy sdg tidur pdhl sebelum tidur sudah berdoa..timekasih.

  124. Mangsa Sihir Berkata:

    Salam semua. Jika Ada yg masih ragu ragu Ada gangguan Jin/syaitan dalam badan, sila jumpa Pak Engku di pusat rawatan Yasfien di Sg Besi. Jgn tertipu dgn kaum jahil yg mengaku dirinya pak engku online. Kena jumpa sendiri di pusat Yasfien. Saya sendiri mangsa sihir kaum laknatullah. Alhamdullillah selepas 4 Kali rawatan saya sembuh. Ingat, Jin syaitan suka pandai membohong Dan pura pura. Tiada cara lembut utk keluarkan dia. Harus dipaksa. Selepas membaca comment awak semua, saya rasa kebanyakkan awak Ada gangguan. Kaum kita suka sgt jumpa bomoh kerna hati sifat PHD tu x ilang ilang dari dulu lagi. Kalau betul Islam, jgn bersubahat dgn bomoh, dukun, Jin, syaitan Dan tukang ubat yg pura pura guna cara dan ayat Al Quran. Ya saya amat marah kerna azab dan sensara lama sgt. Allah je yg tahu. Bersihkan lah badan sblm terlambat. Wasallam!

  125. Cik Nano Berkata:

    Salam, saya telah mendownload mp3 ini…
    simpton nya…terasa sakit kepala …
    bolehkan memmberikan sedikit ulasan

  126. Mohd Taufik Rashidi Berkata:

    Terima kasih..saya akan amalknya berserta dengan amal2 lain..(ayat2 lain)

  127. nadia Berkata:

    Alhamdullilah.

  128. mardiana al wafa Berkata:

    salam.. alhamdulillah.. terima kasih kerana berkongsi sesuatu yang bermanfaat untuk semua. saya dah download mp3 ni. minta halalkan ya.

  129. salam.. mite izin untuk download… moga di puermudahkan segalanya.

  130. Salam tuan..sekiranya dapat tuan pertimbangkan…beri saya nama2 surah dan ayat2 yang berkenaan..sy berhajat hendak mewiridkan ayat2 ini…Insya-Allah…

  131. Suhana Berkata:

    salam…
    bagaimana nak download? saya tidak dapat download.

  132. hajar Berkata:

    salam..smsa sy dgr ayt2 ini spi abs sy mnguap xhnti2 dan rs sgt mngntuk dan dikaki sy trasa mcm da bnda brgerak…prkara ini sdh brlaku pd sy dlm mmgu ni..tp sy xpenh trfkir psl jin..cma br2 ni seorg sahabat sy y mmpunyai ilmu y mndlm mngenai hal ni mmberitahu sy bhawa sy sdh trkena sihir.2 3 mlm jgak sy slalu diggu ketika wktu mlm dan bla sy solat sy rs sprti tdk selesa..ibu jari tgn kanan sy jgak jd lebam tnpa sy tahu puncanya…apa perlu sy lakukan?sy ingin mnta pendpt…adakah sy prlu menerima rawatan utk mngesahkn hal ini???

  133. Sy ske mp3 ne

  134. hamdi bin hassan Berkata:

    askm ,terima kasih pada ustaz dah lama saya dengar cara ni tapi saya tak ambil kisah sgt,tapi oleh kerana ada masalah dalam hidup berterusan seperti diceritakan di atas seakan mengejar saya ,telah membuat hati kecil saya ingin tahu sebenarnya yang saya alami,orang selalu mengambil kesempatan dgn kedudukan yang saya miliki seperti harta benda dan sebagainya dan berakhir dengan permusuhan bukan aya ynag mulakan.pertama kali saya menhayati ayat tersebut terdapat sintom-sintom seperti disebutkan terutama pergerakan di bawah kulit serta berdebar-debar tapi lama kelamaan saya rasa tenang sedikit walau pun baru diamalkan..

  135. terima kasih, saya sudah download mp3 ni.

  136. saya baru terjumpa doa ini…dan saya pun dahulu tak tahulah yang sebenarnya jin…boleh masuk kedalam tubuh kita..dan memberi mudarat…cuma yang saya tahu hanyalah syaitan aja ..tetapi walau pun jin itu ada…namun yang nyata ia adalah golongan syaitan yang nyata..kerana syaitan itu adalah jin kafir…namun dengan doa ini…saya mengambilnya sebagai pendengaran saya juga untuk dimasukan kedalam air…begitu juga saya beterima kasih kepada saudara admin..yang memberi formula ini…dan sesunguhnya halal apa yang saya ambil dari ayat itu ya,,,

  137. assalam …minta izin mengdwnld — semoga diberikan rohmat ..insyaalllah ..terima kasih ..

  138. siti aniza Berkata:

    macamane sy k dapatkn mp3 ini selain download

  139. Norliza Ahmad Berkata:

    Assalamualaikum… saya harap persoalan saya dijawab oleh admin.

    Selepas bersalin anak yang pertama, saya menggunakan khidmat urut bidan kampung, dan dia telah mengikat peranakan saya (utk menjarakkan anak) ini adalah atas cadangan bidan itu sendiri. tak lama selepas itu, bidan itu meninggal dunia dan saya x sempat untuk membuka kembali ikatan tersebut. dah pelbagai usaha saya cuba, tapi setakat ini tidak membuahkan hasil.

    soalan saya, bolehkah melalui zikir ruqyah ini dapat mengatasi masalah saya, dan bagaimana saya patut untuk mengamalkannya?.

  140. Norliza Ahmad Berkata:

    terima kasih, halalkan dunia dan akhirat.

  141. salam. bulan pose pon ade jgk x gnguan ? saya dah dgr, jadi mntuk..mguap byk kali + cara ade gerak2.. same jgk la dgn ibu saya. wslm

  142. TERIMA KASIH BENAR DGN DZIKIR AYAT 1TOHA KIRA 10 JIN KELUAR

  143. Delila Berkata:

    Tak blh download… Tq

  144. Norliza Berkata:

    Assalamualaikum.. kepada sahabat semua, sy juga merupakan mangsa permainan iblis dan syaitan/ sihir. saya dah berabis beribu ringgit utk rawatan dengan pelbagai jenis bomoh… Alhamdulillah, kesedaran akhirnya datang jua kpd saya, sebenarnya bomoh n pawang mmg boleh menghalau jin/iblis/syaitan yg ada dlm badan kita, tp utk beberapa hari jer.. lps tu dia akan datang balik bermukim, byran yg dikenakan pon.. mmg sgt2la berpatutan (konon2 la)..
    wahai sahabat yang dikasihi…
    yang dapat membantu kita hanya Allah, dengan mengamalkan ayat2 suci yang diturunkannya dan bersujud kepada-Nya. setelah sy mengamalkan ayat2 ruqyah ini, saya rasa lebih tenang w.pun kesan2 yang telah dinyatakan oleh ustaz setelah mendengar ayat ini masih lagi ada, tapi sy tetap terus mengamalkan ayat2 ini. yang paling penting, yakin dengan kekuasaan Allah, tiada satu kuasa pon dapat menandingi kuasa Allah.
    sudah menjadi tugas iblis dan syaitan meganggu manusia sehingga la kita lebih yakin ada kuasa lain yang boleh menyembuhkan penyakit kita (gangguan iblis dan syaitan), daripada mengharap bantuan Allah.. itu dah menyebabkan akidah kita dah terpesong.. (iblis dan syaitan berpesta sakan la masa tu)
    Jadi, atas apa yang telah berlaku pada saya, Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Penyayang, saya menyeru kepada semua sahabat, jangan tertipu macam saya, Yakin la, Allah tetap bersama kita selagi kita tidak berpaling daripada-Nya… semoga kita semua terdiri dariapda orang yang mendapat perlindungan daripada Allah. amin..

    • saya setuju sangat dengan liza…sebab kita hanya mampu iktiar sebanyak mungkin tetapi Allah yang dapat menyembuhnya…ada hikmah disebalik kejadian ini…Allah SWT mahu melihat arah mana hambanya pilih…adakah semakin dekat padaNYA atau jauh padaNYA…jadi buang dahulu perkara-perkara yang bertentang dengan agama dalam kehidupan seharian dan seterusnya…amalkan lah…solat taubat, baca alquran…zikir…baca ayat2 sihir, benteng diri dan syifa…insyaallah suatu hari nanti ALLAH memberi kesembuhan pada kita…

  145. Terima kasih dan minta izin download. Semoga Allah memberkati kita semua.

  146. syokmedia1 Berkata:

    minta izin download :)

  147. saya sdh berusaha downlud mp3 kok ga bs caranaya gmn?

  148. assalamualaikum….cerita saya, niat download MP3 ni, sb nak abg aku dgr, sb ada keraguan dalam krisis rumah tangga mereka d sb kan org k3, da download aku cuba dgr sendiri…first dgr mmg ada debaran, mgkn sb terasa ni jauh da dari jalan tuhan….tanda2 laen xda! 1 lagi nak RQ pada admin, kalau la tanda2 yg d sebut itu ada pada diri kita, bagaimana pula utk menghilangkan sihir itu??? sekian terima kaseh!..

  149. nurafeza Berkata:

    assalamualaikum,baru-baru ini sehingga sekarang adik saya telah diganggu api misteri .habis semua perabot,barang elektrik ,pakaian adik saya sekkeluarga habis terbakar dgn tiba-tiba boleh dikatakan setiap hari ada sja yg terbakar.Dalam 1 hari akan berlaku kebakaran kecil antara 9 hingga 10 kali,saya percaya ini adalah perbuatan sihir.pada masa ini adik saya berubat cara rawatan islam tp masih diganggu dgn api misteri.kami sekeluarga semakin buntu megenangkan nasib yg menimpa adik saya….tolong lah bantu kami.

  150. assalamualaikum.
    terima kasih atas info ini. semua simptom di atas memang berlaku kepada saya. sy ada something nak share kat semua.
    sblum ni sy pernah berubat, buang saka. sy amal ayat Tho Ha setiap kali sy rasa takut,sy amal ayat pagar diri dan mcm2 supaya saka tersebut tidak kembali lagi.tp sy tetap manusia biasa, ada masanya lalai, sy akan mula merasakan sesuatu yang tak kena pada diri saya.tetapi alhamdullillah, walaupun kdg2 sy sering dikuasai perasaan marah terlampau, at last sy tetap istighfar dan bawa balik diri pada kewarasan sebenar.
    saya seorang yang jenis mudah marah, mood sentiasa berubah, amat sensitif, gelisah, muram, sakit kepala dan belakang yang kerap, dan kerap jatuh sakit. terutamanya bila tinggal di sesuatu tempat yang tertentu. kelemahan utama adalah bila saya sgt marah atau sangat sedih, mcm ada org lain dlm bdn sibuk nak tmbh marah dan nangis yg sgt sedih.
    saya pernah duduk kolej yang berlainan sepanjang setahun lebih. kolej yang pertama adalah kolej lama yang berusia puluhan tahun, dan boleh dikatakan hampir setiap hari dan setiap kali saya tidur di situ saya akan jatuh sakit dan tak bermaya. bila saya pindah kolej lain yang msh baru usianya, saya sihat sahaja. tapi sekarang saya duduk semula di kolej lama tersebut atas sbb2 yg tak dapat dielakkan, semua yang saya alami pada pertama kali berlaku lagi. yang peliknya bila saya berada pada jarak yang jauh dari kolej, saya tidak pula sakit2 dan tak sihat. skrg sy cuma risau akan keadaan diri yg tak menentu takut akan mengganggu pelajaran .
    semoga sy sentiasa dilindungi allah agar tidak terpesong jauh drnya. jin suka porak perandakan kehidupan manusia.

    • salam. saya sama la dgn awak.n saya pun ada saka.mcm mana rawatan buang saka tu??? saya ada jga buata rawatn syifa’ ,tp hnya buat rukyah shj… ada ka rwatan khusus untuk buang saka ne… ??

  151. ijin download

  152. ass.saya mau minta solusi…sudah setahun ini istri saya sering kesurupan,dan kemarin sudah saya bawa ke ustad dan hasilnya ditemukan semacam kawat di dalam perut dan kepalanya sejumlah 23 buah ukuran kira2 3 cm,tp hari ini istri saya masih tetap kesurupan,klo ada yang bisa ngasih solusi saya tunggu jawabannya….

    • saya pulih dengan:
      solah taubat 14 rakaat.
      berbekam.
      minum susu.
      sedikit sedekah masuk akaun bank org miskin.
      habatus sauda.
      3 qul…sapu tempat bermasalah…
      Insya-Allah..

  153. zawani Berkata:

    jika terdapat tanda-tanda tersebut adakah teruskan mendengar ayat2 ruqyah ini atau perlu berjumpa pakar perubatan ?

  154. Nur Asmah Berkata:

    saya telah sakit mata selama 4 bulan..die macam bengkak kat kelopak mata sampai ia boleh tertutup mata sebelah kanan..yang boleh teruk adalah dia berdenyut..berdenyut nya membuatkan saya menggigil dan nak muntah…sanagt sakit…dah macam2x cara saya buat termasuklah yang moden & tradisional..bila pergi hospital pakar, kata nya tekanan mata ok tapi bila klinik biasa kata nya mata sakit teruk..saya tanamkan dalam hati..walau di mana pon kita berubat..tapi kalau Allah kata belum masa nye kita sembuh…kita kene berserah…wlo pon kadang2x muncul istilah putus asa..tapi Allah Maha Mengetahui…dia tak kan bagi kita dugaan kalau kita x mampu menanggung nya..kuat nya kita kerana Allah…Ya Allah.ampunkan dosa hamba mu ini..Amin…

  155. anak saya suka nangis malam
    terimakasih…….saya akan cuba
    Insyallah

  156. salam, minta izin download mp3 ini…. mudah2an usaha dan ikhtiar anda memberi keberkatan kepada semua pihak….

  157. macam mana nk dapatkn mp3 tu?

  158. cam na nk download mp3 tu..ny pnting sgat..ada klurga ny kata sihir..

  159. cam mna bha mo download mp3 tu

  160. Salam.. macamna nak dapat mp3 ini selain download? mudah2an pertolongan anda memberi manfaat kepada semua yang memerlukan..

  161. SETAKAT 2-3 KALI DENGAR MEMANG JARANG YANG MENUNJUKKAN EFEK. CUBA DENGAR BERPULUH2 KALI…TENGOK APA JADI! ESPECIALLY YG TERKENA SIHIR. SAYA BERANI CKAP KERANA SAYA DAH LALUI SEMUA TU. DAN YANG PALING PENTING ISTIQAMAH ATAU BERTERUSAN MERAPATKAN DIRI DGN YANG MAHA ESA. BARU PULIH SEPENUHNYA PENYAKIT SIHIR KALIAN. CUBALAH..

  162. saya salah seorang yang terkena..memula dengar jiran sebelah gerakkan perabot..selalu sgt..sampai nak marah..pastu dgr dia bisik-bisik..kenkonon mcm dia burukkan kita…pastu memalam lepas isyak selalu tangga gedegang-gedegung..tanya jiran..anak dierang semua dah tidur pukul 10 lagi..bapak dia pun sama gak.. takda org pukul sepuluh memekak..saya dgr ayat ruqyah,lepas tu baca 3 qul..sembur kat tempat bermasalah/telinga,tengkuk..alhamdulillah…tak dgr apa-apa pun lagi..

  163. assalamualaikum…saya tak tahu ape yg berlaku pd sy.mula2 saya ada saka keturunan,tp berjaya di buang.alhamdulilah.terasa baru hidup kembali.kemudian saya telah kembali sakit..sakit sendi2…perut kembung tanpa sebab.sendawa yg tak putus2..batuk berulang kali..bahu.tulang belikat terasa lenguh…sebelum itu saya ada berubat dgn seorg ustaz..tp dia mengalah dan mengatakan saya ada gangguan jiwa sendiri..saya kosong…tp saya masih waras..saya masih solat .membaca alquran.mengamalkan zikir..sehinggakan sy merasa putus asa,kdg2 mengalah untuk terus hidup.bantulah saya.

  164. Saya skrg mempuayai masalah dgn suami sya..ari bgdh…ari dia maki sya…smbhyg tak..mnum hram bejudi…secara tba…saya syg anak2 saya tak nak mereka khilngan ayahnya

  165. siti radiah mohd shah Berkata:

    Assalam…..saya sering bergaduh dgn suami,sy juga pns baran.tp saya dpt rasa bru2 ni rumah saya mcm semacam jek.saya juga sering berasa takut.tlg ustaz,sy nk download tp xboleh…mcm mn saya nk dapatkan ayat ruqyah?

  166. assalamualaikum. sy nk tnya sikit. sy ni x adlah bila pasang bru ada simptom2 di atas. tp blh diktakan hri2 sy rsa ada bnda gerak2 bwh kulit sy. mcm bergetar. sy pernh terkena sihir. sewaktu dgr ayt2 quran, sy hnya berasa mc nk demm tp dlm jgka msa pndek sja. lpas tu dh xrasa apa.. adkah ini sihir?

  167. alhamdulillah…mintak izin daownload….admin..mudahan diberkati Allah…yang penting jgn putus asa untuk beriktiar dan membuang dl perkara2 yang bertentang agama dan barulah mengamalkan ayat sihir, benteng diri dan syifaq…disamping carilah perubatan islam…

  168. syakillz Berkata:

    Mintak izin d0wnload :-)

  169. juliana bte mohd nasir Berkata:

    assalamualaikum…minta izin download dn tlg downloadkan untk sya mngalami ganguan sihir dn kemungkinan ada ganguan ska.sekarang hidup sya sepeti tidak keruan sakit slruh badan trasa berat pening,mual,rsa nk mrah dgn ank2 dan sua mi tp msih dpt d kwl rsa mlas,krg kyaknan dri ska myndri dan krang bergaul dgn ahli kluarga dn jran ttanga.hbngan dgn suami dan keluarga agak dingin tlg lah sya mga allah mmblas jsa baik anda amin..

  170. Salm. Izinkn kmi uk mngamalkannya.

  171. HAmBa Allah Berkata:

    Assalamualaikum. Sy dah download MP3 ni. Baru saja mendengarnya, sy mengalami simptom as per below:
    a) Badan, kaki tangan bergetar
    b) Mengantuk
    c) Resah x menentu
    d) Jantung berdegup laju
    e) panas di tengkuk

    Boleh sy tahu ape masalah sy? sy pernah mnghadapi putus tunang kerana orang ke3..dan sampai skrg blum mendapat ganti. Thanks

  172. saya nk mintak izin nk dowload doa semoga diberkati Allah kerana mengajar perkara yg baik

  173. Asalammualaikum,sintom2 tu semua saya ada.. Saya cepat putus asa, lemah semangat,gangguan,suara2 mengajak benda yg tak elok.kerap kali saya kuat kan semangat tapi masih gagal.. Sintom itu terasa bila azan dan pekara2 yg brkait dgn agama.

  174. sya pernah berubat kerana pelesit msuk dlam badan sya kerana hantaran org. bagaimana cara megelakkan dari gangguan dan dengki kianat orang??

  175. Sy mempunyai kekasih.sy mencintai dia..tetapi bila sy mintak putus atas sbb keluarga tdk merestui kekasih sy tdk mahu lepaskn sy..dan sy cuba utk lupakn dia..tp sy tak mampu..malah apa yg sy buat sy mesti akan teringt dia..tak kira la waktu tgh solat,mkn,mandi,kerja,tidur sy mesti ingt dia..tak blh hilang..lg sy cuba utk jauhkan diri drp dia lg dia dtg dkt dgn sy..sy ada brjumpa dgn org yg lbh arif tentang hal ni..rupa2nya kekasih sy telah menyeru nama sy setiap hari..jd ape perlu sy buat..

  176. fadhilah Berkata:

    adakah maksud benda bergerak dibawah badan tu, sesetengah bahagian badan jadi berat tiba2 and kebas? sbb kalau ye sy ada simptom tu,, mula2 tgn kiri, pastu leher,,, berat sgt smpai rasa nak jerit kat suami stop mp3 ni.. sy xde masalah kebas badan pun sbb masa pasang mp3 ni tgn sy tgah menyelak buku.. astaghfirullah Al-azim..

  177. cam ne nak download? kawan sy kene santau….

  178. nur jannah Berkata:

    salam…nama sya jannah….
    bile dgr ayat ni…ape yg saya rse berlainan le..
    pening kepala mcm xde darah kt kepala…rse mcm nk pitam jek…,bdn pans..telinga pn pns…tengkuk mmg pns…lps 2 saya ade rse belakang bdn saya rase miang2…bkn gatal o ape…tp tetiba rase miang..mengantuk…batuk agak teruk..tp saya mmg tgh batuk,selesema….tetiba tgn n muka rase gatal…gelisah…ada 1 lg bnda yg sya perasan…saya rase ade segumpal udara kt tekak saya…itu normal o x…tp xde bnda yg bergerak2 bwh kulit mse dgr ni….tp sblm ni selalu rase ade bnda bergerak2 bwh kulik….pnt yg teramat sgt..jd kuat tido…hidung selalu gatai2…rse perit n miang…xtaw le tanda penyakit o xde ape2…

    adakah saya menpunyai jin dalam bdn saya???mintak pendapat..terima kasih

  179. imran Berkata:

    salam…saya tak dapat nak download mp3 ni….macam mana nak buat…dah klik link bawah tu tapi tak berjaya….

  180. fajar Berkata:

    salam pak saya mau download link lagu di atas tidak bisa dan saya mau minta lagu pengusir jin?

  181. biela Berkata:

    minta izin download…

  182. aida Berkata:

    assalamualaikum.. apa yg akan sy luahkan ni mungkin akn mmbuat org terkejut..
    tpi benar.. kenapa kata hati sy skarang slalu berasa bhawa islam dn allah tidak wujud sedangkan dulu sy bgitu menyayangi allah. dan biasanya selepas sy paksa diri solat, sy akn rasa tenang dn sygkan allah dn islam blik. tpi lama kelamaan hati sy akan mempersoalkan blik kewujudan allah. apakah tanda2 ini? sila bntu sy

    • salam, saya pnah gak alami mcm ni, tp skrg xda dah.awk kna dkatkan g dri dgn allah.ingatah, sgla yg batil itu adalah hasutan dr syaitan,wallahualam. elok awk cek, awk ada saka x?? org yg ragu2 berkaitan hal keimanan ni sala 1 ciri2 org yg ada saka. tp x sure la klu awk ada ke x. elok scan dgn ayat2 rukyah .

  183. norzila Berkata:

    Minta izin download. Terima kasih.

  184. Salam sya mencari ayat ruqayah free tuk ddownload dan tuz dibawa ke website ni…minta izin download.semoga anda drahmati allah.terimakasih

  185. tolong saya. saya cuba nak download MP3 tapi tak dapat

    Pergi ke url ni http://en.support.wordpress.com/affiliate-links/

    tolong ye, hanya allah SWT dapat menolong tuan.

  186. along Berkata:

    As slm..cam mana nk hilang kn terkena minyak pebenci dan untuk mencari kemewahan apabila berkahwin??setelah minyak tu di sapu kt kening si isteri sewaktu kecil dahulu oleh ibunda nya dan sekarang dia tidak menyedari tingkah laku dan tanggung jawab nya sebagai seorg isteri. Dia benci dgn sy dan keluar dr rumah hingga sekarng. Semata mata untuk cari kemewahan..
    Mcm mna nk kembali kan dia? Adakah dia telah di kawal oleh benda tu?

  187. noor farisha idris Berkata:

    Saya selalu kena ganggu jodoh tak sampai2

  188. nor yusni fadilah binti mohamad Berkata:

    mcana sya nk ambil mp3rukiyah selain doawload.blh bgtau cara nya kt sya.

  189. x bole pon download

  190. masalah saya .istri saya terkena perbuatan manusia

    • Bahar Berkata:

      Saya dapati website Pusat Rawatan Islam untuk mengubat sihir & saka sana sini bagai cendawan tumbuh. Banyak kursus dijalankan, makin hari makin ramai yang menjadi perawat kerana demand adalah tinggi, iaitu ramai orang sakit misteri. Pusat rawatan mempamerkan kehebatan dengan rekod pencapain dan testimoni yang menakjubkan, tidak kira ustaz muda atau tua atau bukan ustaz.

      Yang realitinya melalui pengalaman saya merujuk pesakit pesakit 3 atau 4 kepada ramai perawat perawat hebat hebat yang tersohor, keluar tv dan radio, iklan akhbar dan ramai lagi tapi penyembuhan dengan izin Allah tak capai 10%. Perubahan tidak ada lansung kalau ada pun kes kecil saperti kena kencing oleh anak jin. Persoalan ini harus dikaji, Mengapa?

      Jawapannya adalah ramai yang tidak bercakap benar, tidak ikhlas disegi keberkesanan dan pencapaiannya, mengutamakan komersial semata mata – pulus, mendapati terbaik sebagai punca mata pencarian. Asal pandai membaca ruqyah sudah cukup dengan kata kata ‘ kita berikhtiar, yang menyembuh Allah S.W.T. ‘ Memanglah!, tapi kamu sebagai perawat harus ada kayu pengukur setakat mana kamu berjaya dalam usaha kamu kerana kamu ambil duit orang RM100 ke RM200 seorang. Senang aje, kalau kamu tidak didatangi pesakit yang sama selepas dah berubat 2 tau 3 kali, itu bermakna gagal lah. Atau pesakit selepas 3 kali masih berkata ‘ ustaz, tak ada perubahan la !. itu ertinya gagal lah. Duit telah kamu ambil RM300 atau RM600 harus kamu kembalikan. Kalau 20 pesakit cuba hitungkan berapa lumayannya!

      Saya tidak nafikan rawatan membuang saka dan sihir bukan perkara mudah. Kepada perawat yang benar benar merawat, sering dia dan ahli keluarga diserang jin jin yang ganas itu. Ini lah sebenarnya perawat yang pesakit harus cari kalau benar benar mengharap kesembuhan degan izin Allah. Pesakit yang dirawati hanya sekitar 10 orang sebulan dan rawatan memakan 1 bulan dan dalam kes berat hingga ke 3 bulan. Kalau benar tidak perubahan baik, dia sanggup pulangkan duit itu kepada pesakit. Hati kita merasai puas dan bersyukur kepada Allah, penyakit telah sembuh walau pun bayaran 10 kali ganda berbanding dengan RM100- RM200 secara runcit tetapi berpuluh puluh kali dari tempat ke tempat dan bertahun tahun tiada kesembuhan.

      Yang menjadi masalah pula , pesakit atau ahli keluarga pesakit tidak sedar diri, mereka mahu rawatan yang bayaran percuma atau sedekah ikhlas. Jawapan saya ada tempatnya dimana boleh letak botol beratus ratus botol yang kita suka dan perawat akan menjampi dan menghembuskan. Bayaran tidak dikenakan. Tetapi mereka ini telah pun mencuba beberapa kali tapi tidak sembuh dan tidak mahu lagi kesitu. Ini bererti cari lah perawat yang betul betul memberi tumpuan masa dan tenaga dia untuk merawat satu persatu bukan berpuluh sekali jalan. Rawatan mesti khusus, memantau tiap tiap hari perkembangan pesakit melalui rujuk merujuk antara pesakit dan perawat, insyaAllah.

      Ini perkara bukan main main, serangan jin sihir dan saka dari dalam dan luar badan amat kuat yang mana pesakit pesakit sendiri tahu bagaimana penderitaannya. tahu keseksaan yang dihadapi mereka. Saya ingin menasihati perawat perawat muda supaya berhati hati dan tidak ghairah untuk berubat. Harus mencuba menimba pengalaman melalui kes ringan ringan dahulu, dapat membeza kes berat dan kes ringan. Rasiko dalam perubatan ini amat tinggi dan di sini mendedahkan sesuatu melalui kajian saya.

      Ada kes kes beberapa ustaz ( berpelajaran tinggi agama) yang baru belajar perubatan Islam dan mengambil kes berat menemui ajal, ada yang menempuh kemalangan dan sebagainya. Ada kes perawat apabila sakit teruk selepas merawat pesakit merujuk bantuan dari gurunya. Gurunya sendiri tidak berani datang sebaliknya mengatakan ‘ saya pun kena’. Kita menerima ajal di tangan Tuhan, tapi ada sebab musabab nya. Jin boleh menggigit, menolak kenderaan dan melindung pemandangan kita dan lain lain lagi.

      Terdapat juga ustaz yang berpengalaman berubat, dah kaya raya, apabila membaca ayat ayat dia tahu berat kes ini, dia ambil langkat ‘go astern bukan go foward’ . Dia pun takut tumbang dan tidak berani disebaliknya memberi rawatan ringan saja. Perawat munafik ini tidak akan menjelaskan secara gentleman’ gangguan ini kuat, saya rasa sukar untuk merawat, cuba cari perawat lain yang mampu’ Mana ada perawat mahu mengaku begini, drop la reputation, hilang lah pelanggan. Gambaran dia kepada pesakit semua boleh, kita hanya ikhtiar Allah menyembuhkan, memang la betul tetapi harus membuat kaji selidik tahap kemampuan diri dan kejayaan dalam megendalikan kes kes kepada pesakit.

      Saya mengambil masa untuk menceritakan ini supaya ada kesedaran bagaimana untuk memantapkan lagi rawatan daripada mengeluarkan cerita cantik tapi berselindung.

      Selama 5 tahun saya membuat penyelidik peribadi sebab saya sendiri mengalami sihir dan saka, ini lah nasihat yang amat berguna kepada saudara dan saudari semua. Saya ada banyak testimoni dan no tel pesakit pesakit yang sudah pusing keliling tapi tidak sembuh, akhirnya perawat ini lah yang memberi tumpuan tenaga sepenuhnya melawan jin jin sahingga pesakit sembuh dengan keizinan Allah. Dia bukan seorang ustaz pun, seorang muslim yang beriman, ikhlas, terus terang, kaedahnya mengikut syariat Islam dengan cara ‘doa’. Air mandi untuk mandi dan minum saja. Tidak ada dampingan makluk halus walau pun jin jin Islam yang beliau selalu nampak apa tah lagi jin jin kafir. Berubat dimana mana saja bolah, dimasjid, di kedai makan.

      Apa yang saya akui beliau secara dirinya sendiri @ boleh scan dari jauh dan secara berdepan lagi jelas. @ boleh tarik keluar bisa dari jauh @ boleh bercakap terus dengan makhluk halus dan memancung jin jin jahat dijarak jauh. Dia ada kelebihan ini dengan izin Allah. Semasa membuang saka,
      selepas pesakit atau ahli pertalian darah melafazkan ‘ mahu putuskan segala perhubungan saka keturunan yang ada buat selama lamanya yang diambilkan nenek moyang dahulu’ Dia menyaksikan sendiri semua kumpulan jin jin pulang ketempat asalnya.

      Kemudian pesakit dirawat dengan minum dan mandi dalam masa sebulan. Ini lah cara dia mengesahkan saka tersebut benar benar pulang dan mana yang engkar dia akan pancung. Scannya secara detail, berapa kumpulan saka, berapa generasi, sebelah bapa atau ibu, kepandaian saka, rupa saka, apa dia buat kepada pesakit, anak keberapa akan mewarisi selanjutnya dan lain lain lagi.

      Setakat hari ini dia boleh tarikkan jin keluar dari badan pesakit, buka ikatan jin pada jantung, urat saraf, keluarkan bahan sihir dari dalam pesakir melalui imbasan penglihatannya dengan izin Allah. Saya tidak mahu cerita panjang atau membesar besarkan dia dan buat masa ini saya belum berjumpa seorang pun perawat lain yang berkemampuan seperti ini.

      Kesimpilan kalau perawat meyuluh dalam gelap badan pesakit memang susah untuk merawat. Tidak dinafikan pesakit yang datang apabila discan dan jin didalam badan tunjukkan belakangnya terbakar ada yang putus tangan memang berlaku akibat bacaan sesuatu ayat suci Al-Quran. Jin itu mengatakan ini berlaku semasa berubat dengan Ustaz dari Bagan…… . Perawat ini menanya betul ada berubat dengan ustaz itu? Pesakit berkata’ ada’ umpamanya.

      Untuk mengakhiri coretan ini saya memberi satu testimoni yang mana penyakit berupa angkara makhluk halus ini, punca penyakit hendaklah dikenalpasti oleh setiap perawat terlebih dahulu sebelum rawatan pesakit bekesan diubati. Testimoni selanjutnya melibatkan saudara pertalian darah diJakarta beberapa bulan yang lepas.

      Saudara saya ini bernama Ariffudin, berumur 55 tahun telah jatuh (collapsed) semasa di kantor. Dibawa ke hospital pakar, dipulihkan pernafasan. Dalam beberapa hari doktor pakar bercadang untuk membuat pembedahan tetapi tidak pasti puncanya. Sebelum ini Ariffudin telah dua kali mendapat pemereksaan doktor pakar di Mahkota Medical Center, Melaka tetapi tidak dapat mengesan kepastian kelemahan dalam dirinya.

      Setelah saya mendapat berita Ariffudin dihospital Jakarta dari anaknya yang sedang membuat ‘master’ di USIM, Nilai, saya menghubungi perawat yang saya maksudkan diatas dan bertanya’ Apakah saudara saya ini kena serangan jantung berunsur gangguan makhluk halus atau purely mediacal cause’ Dalam 15 minit kemudian perawat memberitahu saka, 2 kumpulan dari sebelah ibunya yang mengikat kira kira 15 bahagian dalam badannya, termasuk jantung, urat dikepala, sendi sendinya dll yang mana dia akan buka apa yang penting dahulu.

      Dua hari kemudian saya berjumpa dengan perawat bertanya selanjutnya sebab Ariffudin akan datang ke KL dalam masa 3 minggu lagi. Perawat berkata bahawa dia bercakap dengan saka tersebut, yang menjadi masalah satu kumpulan saka sanggup tunggu untuk berunding apabila Ariffudin kemari, tapi yang satu kumpulan lagi ganas dan degil. Jadi perawat memberitahu saya, ‘silap hari mungkin Arrifuddin tak sampai kemari’

      Mendengar hal demikian, saya terus ke Nilai dan membawa anaknya datang berjumpa dengan perawat. Pada malam itu perawat memanggil kedua kumpulan saka itu kemari. Selepas lafaz dilakukan oleh anaknya jelas 2 kali mahu putuskan segala hubungan, saka tersebut kembali ketempat asalnya di kawasan gunung berapi di Sumatra yang ada juga gunung berapi. Keluarga Ariffudin berasal dari Medan.

      Sampai waktu Afriffudin datang ke KL dan saya bawanya berjumpa perawat. Beberapa hari sebelum kemari dan sebelum saka dibuang, kakaknya Yus, jatuh kerana jantung juga dan lebih terawal setahun sebelum ini abang Ariffudin bernama Herman sudah kena ‘stroke’. Jadi kesemuanya 3 orang adik beradik yang kena serang jantung angkara saka terbiar ini.

      Mereka diberi air mandi dan minum untuk sekali segala ikatan dilonggarkan berperingkat peringkat dan masa 3 minggu dilucutkan. Semasa mereka diJakarta melalui rawatan jarak jauh dengan kaedah doa keatas air mineral disediakan mereka, mereka telah mandi dan minum hampir 10 kali dalam masa sebulan lebih masa. Ahamdulillah sekarang ini mereka kembali normal hingga kehari ini, tanpa pembedahan hospital pakar.

      Apakah sekiranya pembedahan yang tidak akan pulih (sekiranya punca makhluk halus) dengan tanggungan kos RM 20K atau lebih, disini untuk membayar RM 2000 kepada perawat dikatakan mahal. Sekiranya ada pesakit pesakit yang datang membuat scan penyakit, selepas dia menceritakan penyakitnya, perawat sentiasa menasihati pesakit supaya mendapat rawatan dimana saja yang kos murah, bayaran ikhlas atau foc. Dia tidak paksa pesakit sedikit pun untuk merawat dengannya.

      Ini merupakan cerita yang benar, Ariffudin boleh dihubungi melalui hp; 0062 8118 79050 di Jakarta dan dia tidak diberi tahu tentang coretan saya dalam webpage ini.

      Kepada sesiapa yang berhajat berjumpa perawat ini, sila layar dalam internet tentang tajuk saka, sihir, saka dan sihir, rawatan Islam, rawatan tradisional akan berjumpa blognya. Beliau berada diSelangor, di pinggir Kuala Lumpur saja. Dari apa yang diceritakan, saudara saudari dapat menilai kelainan dari isi kandungan dan dapat meyakinkan inilah perawat tersebut.

      Saya rasa perlu maklumat seumpama ini saya sampaikan kepada mereka yang mencari mencari kebenaran tempat berubat kepada gangguan makhluk halus yang bertahun tahun belum selesai, insyaAllah dan Allah saja yang mengetahui segala galanya.

      Peringatan, sesaorang yang ingin mendatangi perawat ini hendaklah kuatkan semangat, kerana jin jin yang ada akan mempengaruhi supaya hati sentiasa ada alasan untuk kelain tempat. Dengan izin Allah, penderitaan pesakit akan selesai.

      Sekian sudahi dengan salam.

      • Pejelasan yang saya beri sebelum ini diharapkan berguna kepada pesakit pesakit sebagai panduarah untuk mencari perawat yang benar berkebolehan. Kebanyakan hanya mempegaruhi melalui web dan publisiti media untuk mengiklan diri lebih dari kemampuan berubat. Saya tidak ada hak untuk melarang, cubalah pergi dulu kebeberapa tempat rawatan dan buat ukuran sendiri. Dalam penyelidikan saya, dari maklumat yang saya terima peratus pesakit yang menghadapi gangguan teruk makhluk halus tidak berakhir dengan pemulihan

        Kebiasaan, lawatan permulaan dapat berjumpa dengan sifu, namun rawatan kedua dan ketiga dan selanjutnya sifu akan tolak kepada anak murid melakukannya. Sifu yang cerdik pun mula mengelak kalau kes itu berat, dia pun takut tumbang. Ini memang benar, ada sifu yang pergi kesana sini untuk berubat dirinya sendiri. Bagus mereka mencuba merawat disamping mendapat pendapatan lumayan, tapi mereka harus ikhlas dalam menyatakan setakat mana mampu berubat. Jarang sekali kita dengar perawat, ustaz pun tidak pernah dengar berkata ‘ kes awak ni berat, saya merasa sulit untuk merawat, cuba cari perawat lain’.

        Diperhatikan juga perawat yang baru lepas kursus akan membuka pusat rawatan sendiri. Pada mulanya rawatan tidak dikenakan bayaran tetap, ikhlas saja, biasalah mahu buat promosi. Apabila rancak dipanggil orang sebab ikhlas pembayaran tadi (soal sembuh atau tidak sembuh lain bab) ustaz ini selajutnya akan menetapkan harga rawatan. Panggil kerumah pun sukar, harus pesakit datang berjumpa sebab ramai orang. Begitu selanjutnya.

        Bagi saya kalau perawat itu benar benar berikhtiar merawat berterusan, sanggup hadapi risiko, membuat rekod kemajuan patient dan ada follow-up, memang kos berpatutan harus dibayar oleh pesakit. Ini apa yang berlaku bagi perawat, pesakit mahu datang, datanglah, tak mahu datang lagi tak payahlah! ramai lagi pesakit lain akan datang. Masakan pesakit mahu datang dah 3kali datang habis rm300 perubahan tidak nampak lansung. Awas saudara saudari, jangan terpengaruh sebab dia ustaz (bukan semua ustaz). Ustaz pun ada hawa nafsu, nak kaya, nak pakai keta besar, persoalan disini apakah didalam hati kecil dia itu ikhlaskah bayaran mengikut kemampuan rawatan yang beliau beri.

        Ramai pesakit orang orang Islam tertarik mahu perubatan cara yang dihalalkan oleh agama. Bagus lah. Namun orang Islam lain yang bukan ustaz pun ada yang lebih berkebolehan asalkan cara perubatan dia diharuskan, tidak menggunakan jin jin. Saya berkata begini kerana ada terdapat pesakit berjumpa perawat perawat yang bukan ustaz, pesakit bertanya encik ni ustaz ke?. Ooh! saya nak berubat dengan ustaz saja tapi lepas pusing keliling tak sembuh datang jumpa perawat yang bukan ustaz tadi, dengan izin Allah dia sembuh.

        Pesanan saya pesakit atau keluarga pesakit perlu cerdik jangan buang duit begitu saja, tinjau tempat perawat yang tersohor sohor, tanya pesakit pesakit lain dah 10kali datang, ada kemajuan ke. Sekira yakin baru ambil no giliran. Awas, dunia sekarang manusia kejar duit saja, tidak kira dia itu siapa.

        Semoga berhati hati. Salam

  191. Al Kautsar Global Berkata:

    Assallam.menurut pngalaman sy dlm prubatan islam, saka dibuang dgn mbuat prjanjian baru dgn Jin. Psakit jg d larang utk mgingati saka yg dah d buang. jika terigat saka akn kembali. Selain itu amalan soleh dan zikir Laillahaillaanta subhanakainni kuntuminazalimin blh mnjauhkn saka dari kita. Semoga dpt d kongsi bersama.

  192. sy nk kongsi pgalaman sedikit..hope berguna..
    sape2 nk tenang mendengar,sy syorkan “Ruqyah-sheikh misyari al afasi”
    ayat2 utk amalan sgt mudah..
    1)Innarabbiaala syai’inhafiz(lebih lanjut dgr ceramah ust.kazim elias”
    2)Hafal DOA SELAMAT(dlm surah yaasin selalu ada)

    2 bacaan diatas sy amalkan selalu dan telah rasai nikmatnya..alhamdulillah..yg penting,YAKIN KPD ALLAH..insyaallah..

  193. Salam, saya minta izin untuk download ayat
    saya akan amalkan untuk diri saya

  194. Simptom yang akan didapati selepas mendengar :-

    1)denyutan jantung makin kencang – ada
    2)badan bergegar-ada
    3)ada benda bergerak-gerak bawah kulit- selalu jadi, kalau x dengar ayat ni pun selalu jd mcm tu
    4)mengantuk/menguap – ada
    5)batuk – ada
    6)gelisah -ada
    7)panas di tengkuk – ada rasa gak

    apa pendapat sahabat semua????

  195. Salam.
    Saya sgt berbesar hati sekiranya dapat tuan menghantar melalui email saya. Kerana masaalah download. Terima kasih. Salam

  196. alhamdullillah.izinkan saya ambil ayat Ruqyah syariah. ini untuk penawar obat untuk saya, keluarga/orang yang memerlukan .trimaksh.

  197. Az-Zahara Berkata:

    Antara Ayat-Ayat Ruqyah

    1. surah Al-Fatihah
    2. Al-Baqarah Ayat 1-5
    3. Al-Baqarah Ayat 102
    4. Al-Baqarah (Ayat Kursi) Ayat 255
    5. Al-Baqarah Ayat 285-286
    6. Al-’Araf Ayat 117-122
    7. Yunus Ayat 81-82 (ayat pembatal sihir)
    8. Toha Ayat 69
    9. Al-Mukminun Ayat 115-118
    10. As-Soffaat Ayat 1-10
    11. Al-Hasyr Ayat 21-24
    12. Al-Ikhlas
    13. Al-Falaq
    14. An-Naas

  198. MACAM MANA SAYA NAK DOWNLOAD MP3 TU TERIMA KASIH

  199. Husband sentiasa mengantuk tak kira siang malam pagi petang.tidur pun tak nyenyak, tidur duduk, berdiri pun ada, berdengkur.mata merah badan lesu.adakah ada tanda terkena sihir? 2 tahun yg lps ada org pernah cuba nak sihirkan dia tapi anak yang terkena tempias sakit perut .lepas pegi berubat baru tau…

  200. Muamar Khadafi Berkata:


    Ruqyah treathment Syeh dari arab

  201. ahmad bin mustapa Berkata:

    Asalamualaikum saudara se islam… minta izin untuk saya download mp3 ni, semoga ALLAH akan membantu dan meringankan urusan kita, terima kasih atas info yang amat berguna.

  202. tak dapat download….bole tolong email kat saye

  203. salam w.b.t, sy ada masalah skit pasal sihir nie. kakak sy bru je bersalin anaknya yg pertama bulan 11 yg lalu. kini anknya dh cukup 2 bulan dh. tiap2 malam anaknya akan menangis. pkul 3 4 pgi msti dia terjaga dan menangis. kuat plak tu. kami sekeluarga dh buntu nk buat mcm mna. ada la hari tu kakak sy berubat dgn seorang ustazah nie. ustazah tu cakap ada benda kat kakak sy dan mungkin kakak sy terkena sihir..sbb tu anak dia menangis. ustazah nak buang, tpi dia cakap kakak sy xkuat nak lawan. kakak sy lemah. Jd ada ker cara lain? mintak tolong yer.

  204. minta izin utk downloiad….

  205. fauziah masry abdullah Berkata:

    ya nak tanya saya ada abang yg kena buatan orang.tapi abang saya itu beragama keristian boleh kah dia mendangar ayat ayat ini.

  206. ali zaid Berkata:

    Salam…
    Setiap kali dengar surah ni..ibu jari kaki sy mnjadi bngkak dan terase bagai dicucuk jarum…ade ape2 komen ttg tu?

  207. TwinklyOcean Berkata:

    Minta izin download dan InsyaAllah akan sebarkan kpd umat Islam yg lain :)

  208. imran mahrdan Berkata:

    Assalamualaikum admin…. terima kasih banyak…
    semoga Allah s.w.t membalas jasa baik admin….
    Respect dgn admin…..

  209. Arief Berkata:

    Terima kasih sebab membantu.. Macam mana nak shared kat facebook ?

  210. Bagaimana caranya untk sy dptkn vcd niselain download melalui tlipon..

  211. Nisa Berkata:

    Terima Kasih kerana share mp3 ni. saya download dan dgr mp3. 2 kali saya berlari ke toilet untuk muntah dan jantung saya berdegup laju. saya rasa gelisah dan seolah tercekik sepanjang mendengar mp3 ni. apakah saya disihir?

  212. buntu mencari penyelesaian Berkata:

    salam…
    cmne sy nk mulekan..boleh ke surah ni mengubati teman lelaki sy…perempuan tu berniat nk rampas dy, dan dy telah sihir teman lelaki sy dgn “mengikat” teman lelaki sy…sehinggakan bile sy dan dy bertemu kami akan selalu bertengkar..kami x bole bertembung…xpnh xbegaduh.ap perlu sy buat utk leraikan sihir pengasih itu..

  213. Mariam Berkata:

    Tak dapat download. Tolong email kepada saya. Terima kasih.

  214. tolong send mp3 ni kat email saya (ekacomel99@gmail.com) . x dpat download pun.

  215. cahaya_gurl Berkata:

    minta izin untuk download…tq

  216. macam mana nak dapat mp3 nie?

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 78 other followers

%d bloggers like this: