Petanda Awal Penyakit Gangguan Jin



Semasa tidur

*tidak dapat tidur *kerap terjaga *kena tindih *mimpi seram
*mimpi binatang *kacip gigi *ketawa,menangis/meraung
*mengeluh *berjalan *mimpi terjatuh dari tempat tinggi
*berada dikubur/tempat sampah *mimpi melihat makhluk pelik
*melihat lembaga hitam


Semasa jaga

*sakit kepala *sakit pada anggota tertentu
*terhalang untuk beribadat *tiada tumpuan
*berlaku perubahan diri *menyepi diri dan malas
*pelupa *selalu mengelak dari dirawat
*tubuh gementar

Kesimpulan

JIKA TERDAPAT 3 TANDA SEMASA TIDUR DAN 2 TANDA SEMASA JAGA MAKA NYATALAH IA DIGANGGU MAKHLUK HALUS/JIN.

Satu Respons to “Petanda Awal Penyakit Gangguan Jin”

  1. saya pejam mata nampak 2 lembaga hitam, satu bersalib dan satu bertaring, ke2 duanya gelakan saya. sebelum saya memejamkan mata, saya baru selesai menunaikan solat istiqarah meminta petunjuk, dan masa tu saya baru pejam mata, masih sedar. jadi apakah pandangan tuan?

Tinggalkan Jawapan

Ikut

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 79 other followers

