Duyung Benar wujud


Sebelum ini telah banyak kejadian aneh dan menggempar berlaku di negara kita. Bermula dengan penemuan kalimah Allah pada binatang dan buah-buahan, kemudian timbul pula kisah mengenai penemuan sejadah bersolat baru-baru ini. Kini satu lagi berita gempar muncul dan pasti lebih mengejutkan. Ini kerana, kes kali ini ialah satu khyalan atau cerita dongeng yang sering diperkatakan oleh masyarakat kita sejak zaman berzaman. Malah, beberapa tahun yang lalu sebuah syarikat perfileman juga telah membuat filem berkenaan makluk misteri ini, iaitu “Duyung” yang dilakukan oleh Saiful Apek dan Maya Karin. Malahan difahamkan pengambaran filem tersebut telah dilakukan di Sabah. Namun, kali ini satu penemuan misteri berlaku, dimana seekor ikan duyung telah terdapat di perairan Sabah selepas berlaku ribut di sana. Percaya atau tidak, ia benar-benar berlaku. Namun, sayangnya ikan duyung yang jelas menyerupai seorang wanita itu telah “mati”. Rakaman telah dibuat oleh seorang hamba Allah yang telah disiarkan dilaman youtube. Sesungguhnya peristiwa ini sungguh mengejutkan kita. Tambahan pula kisah ikan duyung yang selama ini hanyalah dongeng kini menjadi kenyataan. Apakah ini petanda akhir zaman?. Banyak kejadian misteri terus berlaku saban hari. Semoga kita dapat mengambil ikhtibar atas segalanya ini.

[Terkadang kita sendiri merasa terkejut melihat segala apa yang berlaku. Semua ini tidak mustahil, malahan kisah UFO yang selama ini dianggap fantasi sains tiba-tiba dilihat muncul di sana-sini termasuk negara kita. Apa yang penting, kita perlulah menyegerakan untuk melakukan perubahan baik dalam diri, keluarga, masyarakat dan negara. Kembali kepada kebenaran nesyaca kita akan selamat di dunia dan akhirat hendaknya]

About these ads

10 Respons to “Duyung Benar wujud”

  1. micheal jakson Says:

    alahai pintar sangat pelajar tu buat lawak langsung, kita tangkap real
    dengan adegan DUYUNG nasib tak dayung hhahhhaha……kita semua sedia maklum dia tangkap filem bermula dengan jarak 20meter ,,kenapa tak bermula je dengan adegan serentak …….tiba2….ni macam buat filem…kantoila…..kalau saya pun orang kemelangan masa tu dekat dengan kejadian kita dah ambik gambar…dan kenapa tak masuk berita atau yelah orang nak khawin pun glamour ni kan dah jumpa duyunh…nak nak kena tahu juga dan disoal siasat hahahaha kantoi lagi….-PENIPU…agama dan bangsa tak malu….tu je kita nak cakap dekat dia atau Hamba Allah ni……

  2. megat hakim Says:

    hmmm. pelik gak benda2 camni. saya sendiri pun x tahu nak caya ke x. tapi kalau betul…… mungkin juga betul denagn apa yg dikatakan oleh saudara micheal jackson. entahlah.. pening kepale pikir benda2 pelik camni.

  3. amy_cute Says:

    saye pun xcye ar..btol gak kte mj tu..huh

  4. sya pun sbnrnya x cya ceta-ceta ney…..

  5. sejujurnya I Tdk percaya. Tp mmg byk bnda pelik yg ada dimuka bumi ini. Allah Maha Pencipta juga Maha Mengetahui.

  6. kalau pk kan logik, bila mcm mana dia mengandung?? tak ke pelik tu?

    • knapa ikan bleh btelur……mstahil lar plak duyung tak bleh btelur….sdang kn duyung ada tangan lgi…….
      mmang lar susah orng nk pcaya kalaw tak nmpak dgan mata kpala mreka sndiri….kn….

  7. lepas tgo video tu,ssh nk ckp!kerna dizaman moden ni mcm2 bole dbwt.apapun…aku hanya percaya jika benda 2 d dpan mata aku sdri…

  8. norhizanah Says:

    btul ker wujudnya duyung…?tda bkti pun

  9. assalamualaikum…bagi aku wujudnya duyung bukan sesuatu yang pelikpun, even orang2 tua selalu cerita psl bnd ni, fikirkanlah saudara-saudari even manusiapun tak boleh teroka laut sepenuhnya…dia yang mencipta pasti lebih mengetahui…wallahualam~

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 78 other followers

%d bloggers like this: