Mangsa Kekejaman Israel


A Palestinian medic carries a wounded girl to the treatment room of Shifa hospital following an Israeli missile strike in Gaza City, Thursday, Jan. 1, 2009. More than 400 Gazans have been killed and some 1,700 have been wounded since Israel embarked on its aerial campaign, Gaza health officials said. (AP Photo/Ashraf Amra)

A Palestinian medic carries a wounded girl to the treatment room of Shifa hospital following an Israeli missile strike in Gaza City, Thursday, Jan. 1, 2009. More than 400 Gazans have been killed and some 1,700 have been wounded since Israel embarked on its aerial campaign, Gaza health officials said. (AP Photo/Ashraf Amra)

The bodies of two Palestinian girls lie in a hospital morgue following an Israeli air strike targeting the house of Senior Hamas leader Nizar Rayan in the Jabalia refugee camp on January 1, 2009. Rayan was killed today with his four wives and two of his children in an Israeli air strike in Gaza, medics said. AFP PHOTO/MOHAMMED ABED (Photo credit should read MOHAMMED ABED/AFP/Getty Images)

The bodies of two Palestinian girls lie in a hospital morgue following an Israeli air strike targeting the house of Senior Hamas leader Nizar Rayan in the Jabalia refugee camp on January 1, 2009. Rayan was killed today with his four wives and two of his children in an Israeli air strike in Gaza, medics said. AFP PHOTO/MOHAMMED ABED (Photo credit should read MOHAMMED ABED/AFP/Getty Images)

MIDEAST-PALESTINIAN-ISRAEL-GAZA-CONFLICT

Inilah tragedi dan nasib  yang menimpa pada saudara seislam kita di Palestin pada hari ini

A Palestinian man stands near bodies outside a United Nations school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank shells killed at least 40 Palestinians on Tuesday at a U.N. school where civilians had taken shelter, medical officials said, in carnage likely to boost international calls for a halt to Israel's Gaza offensive.  REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

A Palestinian man stands near bodies outside a United Nations school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank shells killed at least 40 Palestinians on Tuesday at a U.N. school where civilians had taken shelter, medical officials said, in carnage likely to boost international calls for a halt to Israel’s Gaza offensive. REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

A Palestinian stands beside a body near a U.N. school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank shells killed at least 40 Palestinians on Tuesday at a U.N. school where civilians had taken shelter, medical officials said, in carnage likely to boost international calls for a halt to Israel's Gaza offensive. REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

A Palestinian stands beside a body near a U.N. school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank shells killed at least 40 Palestinians on Tuesday at a U.N. school where civilians had taken shelter, medical officials said, in carnage likely to boost international calls for a halt to Israel’s Gaza offensive. REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

A wounded Palestinian is carried near a United Nations school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank fire killed up to 40 Palestinians at a United Nations school in the Gaza Strip on Tuesday, medical sources at two Gaza hospitals said.  REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

A wounded Palestinian is carried near a United Nations school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank fire killed up to 40 Palestinians at a United Nations school in the Gaza Strip on Tuesday, medical sources at two Gaza hospitals said. REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

Palestinian medics wheel a wounded woman who according to Palestinian medical sources was injured in Israeli forces' operations in Gaza, to Shifa hospital in Gaza City, Tuesday, Jan. 6, 2009. An Israeli bombardment hit outside a U.N. school where hundreds of Palestinians had sought refuge on Tuesday, and Palestinian medics said at least 34 people died as international outrage grew over civilian deaths. (AP Photo/Ashraf Amra)

Palestinian medics wheel a wounded woman who according to Palestinian medical sources was injured in Israeli forces’ operations in Gaza, to Shifa hospital in Gaza City, Tuesday, Jan. 6, 2009. An Israeli bombardment hit outside a U.N. school where hundreds of Palestinians had sought refuge on Tuesday, and Palestinian medics said at least 34 people died as international outrage grew over civilian deaths. (AP Photo/Ashraf Amra)

Smoke rises over Gaza city January 6, 2009. Israeli tank shells killed at least 40 Palestinians on Tuesday at a U.N. school where civilians had taken shelter, medical officials said, in carnage likely to boost international calls for a halt to Israel's Gaza offensive. REUTERS/Suhaib Salem (GAZA)

Smoke rises over Gaza city January 6, 2009. Israeli tank shells killed at least 40 Palestinians on Tuesday at a U.N. school where civilians had taken shelter, medical officials said, in carnage likely to boost international calls for a halt to Israel’s Gaza offensive. REUTERS/Suhaib Salem (GAZA)

The body of a Palestinian woman (R) lies near a U.N. school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank shells killed at least 40 Palestinians on Tuesday at a U.N. school where civilians had taken shelter, medical officials said, in carnage likely to boost international calls for a halt to Israel's Gaza offensive. REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

The body of a Palestinian woman (R) lies near a U.N. school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank shells killed at least 40 Palestinians on Tuesday at a U.N. school where civilians had taken shelter, medical officials said, in carnage likely to boost international calls for a halt to Israel’s Gaza offensive. REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

Palestinians lift a body near a United Nations school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank fire killed up to 40 Palestinians at a United Nations school in the Gaza Strip on Tuesday, medical sources at two hospitals said. REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

Palestinians lift a body near a United Nations school in Jabalya in the northern Gaza Strip January 6, 2009. Israeli tank fire killed up to 40 Palestinians at a United Nations school in the Gaza Strip on Tuesday, medical sources at two hospitals said. REUTERS/Ismail Zaydah (GAZA)

About these ads

48 Respons to “Mangsa Kekejaman Israel”

  1. kwn lama mu Berkata:

    yahudi laknatulah memang dh melampau

  2. subhanallah..alhamdulillah..lailahaillallah..Allahhuakbar..
    erm..dunia dah nak smpai ke penghujung..takutnyer…huhu..

  3. adora_haz Berkata:

    subhanallah..begitu kejam Israel..aku mmg x snggup nk tgk..

  4. Nazran Berkata:

    Israel memang terkenal dengan keangkuhannya. PBB tak mampu erbuat apa2. Hanya penyatuan Umat Islam khususnya Negara Negara Arab yg mempunyai minyak sebagai senjata ekonomi yg mampu bertindak. Tapi negara-negara arab kebanyakkannya pengecut! Mereka mampu cakap jer…kutuk jer. Itu saja la. Israel tgk Pak Pak Arab ni pun ketawa besar sebab mereka ni semua bodoh! Semoga Allah menghancurkan negara Israel dengan bencana bumi yg teramat dasyat. Itu baru satu pengajaran.

    • Normarziana Binti Sali Berkata:

      yer……..sy setuju!!!!ini pendapat yg sama..dgn sy…HANYA PENYATUAN ISLAM YG BOLEH MENUMPASKAN ISRAEL!!!JGN JD PENGECUT………..

  5. Nazran Berkata:

    Saya menyeru semua umat Islam dimana saja agar berdoa dan solat hajat agar negara Israel hancur dan doa agar umat islam di bumi Palestin di lindungi Allah dalam keadaan selamat. Semoga semua negara negara Islam bangkit dari tidur lena mereka dan berperang dengan Israel. Boikot barangan Irael dan USA. Isreal dan Amerika adalah paksi kejahatan dunia. Hipokrit. kalau Saddam Hussin masih hidup sudah tentu Israel takkan begitu berani.

  6. sedihnya..sampai nak nitis air mt..huhuhu
    yahudi laknatulah..hancur zionis..Allahuakbar!!!

  7. Ya Tuhan Selamatkan rakyat Palestin di Gaza…….. Kenapa Israel Begitu kejam Kepada Manusia… kenapa mereka tiada perasaan belas kasihan langsung….
    Ya tuhan Hapuskan La Zionis dari muka Bumi mu Ya Tuhan
    Berikan lah Pembalasan yang setimpal kepada mereka yang begitu kejam terhadap rakyat palestin.

    Amin……

  8. ape kah dosa mereka, mengapa mereka menjadi mangsa, YA ALLAH KAU TURUN KAN BURUNG ABABIL,seperti mana kau turunkan kepada tentera begajah musrikin yg ingin menghancurkan kabah, YA ALLAH TURUNKAN LAH BANTUAN MU

  9. israel perlu dihina..mereka cgt kejam.aku mohon pada ALLAh supaya trun kan azab yg paling pedih d muka bumi neh pada mereka suma.. hentikan pnderitaan org islam di sane.. mekasih

    ALLAHUAKHBAR3X!!!

  10. azyan Berkata:

    saudaraku terkorban

    • kenapa banyak orang tak mengendahkn smua ne…..
      sedarla wahai saudaraqu…..
      kesihanilah saudara kite yg sekarang bertahan hidup dlm ketakutan ..
      adakah kita sanggup melihat saud

  11. ya allah, tempatkanlah saudara-saudaraku di sana dalam kalangan syuhada’.. sesungguhnya mereka telah berjihad di jalan Mu..demi meneguhkan kalimah MU ”ALLAHU AHAD” d muka bumi ini..

  12. aku harapkan negara-negara islam bersatu..krn jika bersatu negara islam tidak lagi akan ditindas,dan jika tidak 1 per 1 negara islam akan ditindas,lihat mula2 palestin, kemudian iraq,iran naper negara iran xdiserang kerana negaranya mempunyai teknologi yang tinggi mampu bersaing dng negara2 besar..untuk mengelah kan negara kita ditindas ayuh umat islam ayuh bangsa melayu bangkitla dari tidur mu yang lena,buangkan la dari fikiranmu dari melakukan perkara yang melalaikan cukup la dari dulu kita telah ditindas

  13. apri Berkata:

    Allahu Akbar , Ayo saudara2ku Umat muslim dimana saja berada.Bersatulah, buka mata dan hati kita.peduli dengan penderitaan saudara2 kita.jangan kita hanya mementingkan diri kita sendiri.muslim yang sejati adalah yang ikut merasakan penderitaan saudaranya.ketika kita enak makan,enak tidur.banyak saudara2 kita yang kelaparan,ketakutan.ayo bangkitlah dari tidur kita.jangan kita berpecah belah dan saling menyalahkan.

  14. wahai umat islam sekalian,lihatlah betapa kejam keganasan israel terhadap saudara kita,marilah kita sama2 berdoa agar saudara kita disana aman dan makmur moga apa yang dilakukan oleh israel mendapat balasan dari ALLAH S.W.T.amin

  15. MUHAMMAD EZZAT Berkata:

    ALLAHUAKBAR!!! sahabat2 seagama marilah kita sama2 berdoa agar israel akan dilaknat ALLAH sehingga mereka hilang dari dunia ini…….

  16. yanie Berkata:

    sedih.. knpe ini yg berlaku.. knpe israel kejam.. ya allah.. tunjuk kan kekuasaan mu terhadap israel yang kejam itu ya allah.. di mana sifat perikemanusian mreka.. semoga negara islam sentiasa di lindungi..

  17. shamsul amir Berkata:

    kenapa dengan israel tak henti-henti bermusuh dengan palestin

  18. fazlan Berkata:

    BERSATU semua rakyat islam dunia !!!! BERSATUUUUU

  19. wandi Berkata:

    kita perlu selamatkan palestin..israel mmg bgitu kejam..mari kt berjihad..

  20. kita harus bersatu menetang musuh islam

  21. save gaza from israel …………………………………
    allahuakhbar 3

  22. irfan... Berkata:

    biadab…. perbuatan mereka lebij dari binatang…

  23. ish3…mmg xptut btoi org israel ni!!!!
    ya Allah selamtkanlah umat islam, berikanlah perlindungan kepada kami yang lemah lagi hina ini…
    kepada seluruh umat ISLAM di DUNIA INI TERUTAMA di MALAYSIA,BOIKOT SEMUA BRNG2 ISRAEL TERUTAMA KFC DAN MC DONALD DAN SELIPAR CROCS… SEBAB ape hamba katakan selipar crocs kerana ada tulisan kalimah Allah di dalam tapak selipar tersebut..

  24. fatin najihah Berkata:

    neraka akan menunggu dorang selagi dorang tak taubat…
    geramnye…

  25. Ar Rahim him Berkata:

    bangsa yahudi ni nabi pun dia orang sanggup bunuh apatah lagi kita.ingatlah umat islam mesti bersatu agar islam itu kuat ,bukan jadi tali barut yahudi.kita marah yahudi tapi secara tak langsung kita sokong mereka apa tidaknya hisap rokok.yahudi tak hisap rokok dia taruh racun kasi orang malaysia mampus,habis kita yg bodoh,buduh diri &kasi duit sapot yahudi.lu fikirlah sendiri.

  26. salam mujahid mujahidah
    MAI LAH KITA SENTIASA BERSHOLAT HAJAT SERTA BERDOA DAN TERUS BERDOA AGAR ALLAH HANCUR KAN ISRAEL N ORANG2 YAHUDI LAKNATULLAH…..SABAR LA TAK LAMA LAGI ALLAH IZIN KAN KITA BERJIHAD BERSAMA PARA MUJAHID2 ISLAM KALAU KITA DPANJANGKAN USIA…ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR…..

  27. Allah HuAkbar.tiba masanya Islam bersatu.jangan bersengketa.kalau diberi peluang ana mau jihat dan mati syahid,ini yang dinantikan seluruh umat islam ,pergi mampus yahudi.

  28. hamba allah Berkata:

    semoga ALLAH memberi kemenangan kepada umat ISLAM !!!!!!!!!!!!
    SEMOGA ISLAM AKAN KEMBALI MENERAJUI ..SPRTI DI ZAMAN RASULULLAH

  29. Dulu pada zaman nabi…..aman je palestin.Tapi sekarang palestin dah hancur.Akanku balas kekejaman rejim zionis itu pada masa hadapan.Akhir kata, tanam ubi ada batas,ada hari saya balas

  30. zul_ganu Berkata:

    sesunguhya islam itu akan teguh skranya kta bsatu. marilah smua rkyat mlysia kta bsatu mnentang israel. ssnguhnya jkalau kta bsatu ALLH pasti di pihak kita.. ALLh huakbar3

  31. muhd aniq Berkata:

    israel melampau tak memberi….kemanusiaan,kejam jahat

  32. muhd aniq Berkata:

    sesungguhnya islam agama yang mulia kita haruslah menolong mangsa dan menegakan keadilan di palestin.dengan ini mari sama-sama kita berdoa agar pelestin aman seperti zaman nabi insya ALLAH doa kita akan termakbul insya ALLAH.ALLAH HUAKBAR*3 kali

  33. ya Allah Kau lindungilah saudara aku yang sedang mengerang kesakitan setiap masa…
    sesungguhnya engkau Maha Mengasihani..
    panjangkanlah hayat mereka bagi merasai kebahagiaan..
    setidak-tidaknya berilah kebahagiaan hidup di syurga…
    AMIN………..

  34. tuti tzu Berkata:

    wahai pemimpin umat Islam, bangkitlah !! bela saudara kita ,, jangan takut , takutlah pada Allah !!

  35. howard Berkata:

    ISRAEL MMG KEJAM!!!!!!
    moge Allah hncurkn ngare mreka..

  36. athirah Berkata:

    Israel memang umat yang sgt kejam…mereka sanggup mngorbnkan saudara mreka sndiri….smoga Allah akn mbls prbuatan kejam mreka”hanya NERAKA tmpat yg lyk dhuni olh mreka”..LAKNATULLAH…kita harus sentiasa mndoakan saudara seagama kita yg mnjdi mangsa…

  37. mencari kebanaran... Berkata:

    israil memang haram jadah..umat yang kejam..tu semua memang yahudi..mereka adalah laknatullah…ALLAH akan balas perbuatan kejam mereka..

  38. Excuse me.nak tanya…bukan penduduk Israel tu beragama Islam? Knp saling berperang?? Just asking..

  39. ya Allah hancurkanlah israel dan sekutunya jadikanlah persatuan mereka hancur lebur buatlah mereka mati dalam keadan sengsara

  40. kita doain aja biar allah akan membalasnya PASTI

  41. Irdi Anto Berkata:

    ISRAEL!!LAKNATULLOHI ALAIH…

  42. jika pm malaysia menawarkan untuk pergi berperang dibumi palestin saya sanggup walaupun apa yang terjadi demi agama allah dan rasulnya yang benar dan aku hapuskan tentera israel naknat allah bersama mereka….allahhuakhbar!!! serta memotong kepala mereka!!!
    marilah kita berdoa untuk mereka…sesungguhnya allah bersama orang2 yang sabar…

  43. demi khalifah2 yang sangat berani dan tegas saya sebagai hamba allah yang sangat hina dan lemah saya akan terus berjuang untuk agama allah sehingga ketitisan darah yang terakhir….dan tidak ada satu pun yang boleh buat penindasan terhadap orang islam…..

  44. Tuhan tolonglah mereka dan hentikan permusuhan satu sama lain supaya amam tapi itu semua hanyat Engkau yang lapat hentikannya amen…

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 78 other followers

%d bloggers like this: